Про організацію громадських робіт в управлінні соціального захисту населення Лохвицької районної державної адміністрації на 2017 рік

Версія для друкуВерсія для друку
Дата: 
07.11.2016
Номер: 
473
Реєстраційний номер: 
Зареєстровано в Головному територіальному управлінні юстиції у Полтавській області 22 листопада 2016 р. за № 173/2412

Відповідно до статей 13, 24 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 31 Закону України «Про зайнятість населення», Порядку  організації  громадських  та  інших  робіт  тимчасового  характеру, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 року № 175 (із змінами), та з метою забезпечення тимчасової зайнятості незайнятого населення району:

 

1. Організувати громадські роботи для  зареєстрованих  безробітних  з інформування населення стосовно порядку отримання житлових субсидій, надання пільг окремим категоріям громадян та технічної підготовки документації з кур’єрською доставкою документів та запитів.

 

2. Створити  у 2017  році  в управлінні соціального захисту населення Лохвицької райдержадміністрації 20 тимчасових робочих місць для організації та проведення громадських робіт. 

 

3. Управлінню соціального захисту населення Лохвицької райдержадміністрації (Інденко Н.О.) укласти   договір  з  Лохвицьким  районним  центром  зайнятості (Щербак Н.Ф.) про організацію громадських робіт та їх фінансування.

 

4. Лохвицькому районному центру зайнятості (Щербак Н.Ф.) направити для участі в громадських роботах зареєстрованих безробітних на створені тимчасові робочі місця в управлінні соціального захисту населення Лохвицької райдержадміністрації.

 

5. Юридичному  сектору   апарату    райдержадміністрації  (Пономарен-ко В.М.) забезпечити подання цього розпорядження на державну реєстрацію в Головне територіальне управління юстиції у Полтавській області протягом п’яти робочих днів з дня його прийняття.

         

6. Управлінню соціального захисту населення Лохвицької райдержадміністрації (Інденко Н.О.) спільно з сектором інформаційної діяльності та комунікації з громадськістю апарату райдержадміністрації (Зозуля Ю.М.) забезпечити оприлюднення цього розпорядження.

         

 

 

7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Папірненко О.І.

         

8. Це розпорядження набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

 

 

 

 

 

           Голова

районної державної

      адміністрації                                                                         В.РЯЗАНОВ

Наверх ↑