Про підготовку закладів освіти до роботи в новому 2014-2015 навчальному році

Версія для друкуВерсія для друку
Дата: 
27.08.2014
Номер: 
359

Станом на 01 вересня 2014 року в районі буде функціонувати 28 загальноосвітні заклади, 21 дошкільний заклад, 4 позашкільні заклади та дитяча спортивна школа.

В ході перевірки готовності загальноосвітніх закладів району до нового навчального року робочими групами відзначено, що в усіх навчальних закладах проведено поточні ремонти, впорядковано подвір’я, квітники, навчально-дослідницькі ділянки, спортивні майданчики. Топкові та котельні підготовлені до опалювального сезону. 

Відзначено кращі загальноосвітні навчальні заклади за якісну підготовку до нового навчального року, зокрема:

школи I-II ступеня Ризький КНВК (директор Дрога Р.В.), Білогорільська (директор Храпаль А.О.), Гамаліївська (директор Бараннік Н.І.);

серед  шкіл I-III  ступенів -  Лохвицька  гімназія №1 та Лохвицька ЗОШ № 3, Червонозаводська ЗОШ № 1,  Погарщинська ЗОШ, Сенчанська ЗОШ, Вирішальненська ЗОШ, Безсалівська ЗОШ, Яхниківська ЗОШ (директори Лисенко Н.І., Мамонова Л.І.,  Дроб’язко Н.П., Загорулько Н.В., Крупка О.П., П’ятницький О.А., Говоруха С.М., Линник І.Я.).

У вище названих закладах в зразковому стані шкільні подвір’я, естетично оформлені класні кімнати, коридори, спортивні майданчики, навчальні ділянки.

Заслуговує на увагу робота міських/сільських  рад, які забезпечили якісну підготовку ДНЗ до початку нового навчального року, зокрема Лохвицька міська рада (Демчук В.І.) на ремонт двох дошкільних навчальних закладів міста витрачено кошти в сумі близько 129 тис. грн. та позашкільні заклади міста 22,5 тис. грн., Червонозаводська міська рада  (Сидоренко В.В.)  на  ремонт  двох дошкільних закладів виділено кошти в сумі близько 97,5 тис. грн,. Яхницька сільська рада (Сердюк Н.М.) на ремонт ДНЗ  виділено кошти в сумі 36 тис. грн., Токарівська сільська рада (Краснолуцький Ю.М.) на ремонт ДНЗ 55 тис.грн. та на ремонт Гамаліївської ЗОШ – 2 тис.грн., Васильківська сільська рада (Дігтяр М.І.)  на  ремонт  Гаївщинського НВО – 10 тис.грн.  та  на ремонт системи опалення в приміщенні школи та ДНЗ 10 тис.грн., Білогорільської ЗОШ та ДНЗ села – 10,5 тис.грн.

Всі дошкільні заклади району мають зразковий стан. З кожним роком  зростає їх естетичне оформлення. За цим велика робота завідуючих та педагогічних колективів, батьків, міських/сільських голів та керівників підприємств. Окремо відзначено ДНЗ с. Вирішальне, Сенча, Ісківці, Білогорілка, Лука, Гиряві Ісківці, №1 та №2 м.Лохвиця, с.Токарі, с.Піски, №1 та №2 м.Червонозаводське, с.Безсали (завідувачі Балаба Г.П., Сова В.М., Храпаль О.М., Шиш Н.І., Гайченя В.М., Клименко В.І., Лисенко Л.В., Зрібняк А.А., Кириченко М.І., Лапіга С.В., Дробязко О.В., Шкляр Г.О. ). Якісна підготовка до нового навчального року Лохвицької дитячо юнацької спортивної школи ди-ректор Ляшко Світлана Олександрівна.

Разом з тим в питаннях підготовки закладів освіти в новому навчальному році існує ряд проблем. Перш за все, в загальноосвітніх навчальних закладах району, як і в минулі роки, ще не в достатній кількості оновлюється обладнання і унаочнення, технічні засоби навчання, не закупляються хімічні реактиви та обладнання для проведення практичних робіт. При обговоренні питання підготовки закладів освіти до нового навчального року, було проаналізовано стан протипожежної безпеки закладів. Всі заклади мають протипожежні куточки, плани евакуації, вогнегасники. Але кошти на обробку горищ приміщень протипожежною сумішшю в бюджеті не передбачені.

Потребує капітального ремонту приміщення їдальні Корсунівської ЗОШ І-ІІІ ст., корпус № 2 Лохвицької ЗОШ І-ІІІ ст. № 3, потребує ремонт дахів-покрівель: Червонозаводська ЗОШ № 2, Бодаквянська ЗОШ І-ІІІ ст., заміна вікон та капітальний ремонт актового і спортивного залів в Сенчанській ЗОШ, заміна вікон в спортивному залі Лохвицької ЗОШ № 2, ремонт фасаду нового приміщення в Червонозаводській ЗОШ № 1, ремонт частини водоканалізаційної системи Червонозаводської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2. Проблемою залишається відкриття додаткових груп в дошкільних закладах с. Піски та с.Лука, переведення дошкільних закладів в селах Бодаква та Ісківці з сезонних на звичайний режим.

Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та з метою забезпечення організованого початку 2014-2015 навчального року, враховуючи рішення колегії районної державної адміністрації від 20.08.2014:

1. Відділу освіти райдержадміністрації (Папірненко О.І.):

1) До 01 жовтня 2014 року завершити ремонт котелень, їх реконструкцію та підготовку тепломереж до роботи в осінньо-зимовий період. Забезпечити реалізацію регіональних програм з енергозбереження;

2) Організовано провести прийом учнів до 1-х та 10-х класів, забезпечити раціональне комплектування інших класів загальноосвітніх навчальних закладів, завершити до 01 вересня 2014 року комплектування навчально-виховних закладів педагогічними та керівними кадрами.

3) До 01 вересня 2014 року вжити заходів щодо приведення мережі за-гальноосвітніх навчальних закладів району у відповідність до освітніх запитів населення, демографічної ситуації та фінансування.

4) Забезпечити урочисте проведення Дня знань 01 вересня у навчально-виховних закладах.

5) З 01 вересня 2014 року забезпечити організацію харчування учнів 1-11 класів відповідно до чинного законодавства України.

6) Забезпечити створення умов для рівного доступу до якісної освіти, насамперед учнями, які проживають у сільській місцевості.

2. Рекомендувати міськсільвиконкомам спільно з відділом освіти рай-держадміністрації:

1) Забезпечити стовідсоткове охоплення дітей шкільного віку навчанням та неухильне виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000  року  №  646 «Про  затвердження  Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку», сприяти проведенню рейду «Урок»;

2) Забезпечити створення оптимальних умов для здобуття дітьми якісної дошкільної освіти, максимальне охоплення дошкільною освітою дітей старшого дошкільного віку.

3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

 

 

   Виконуючий обов’язки

голови районної державної

           адміністрації                                                                    М.ШИЯН

Наверх ↑