Про підсумки роботи із зверненнями громадян за 12 місяців 2016 року

Версія для друкуВерсія для друку
Дата: 
13.01.2017
Номер: 
14

Робота із зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до вимог  Закону  України  «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи  щодо  забезпечення  реалізації  та  гарантування  конституційного  права  на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Згідно із затвердженим графіком особистого звітування перед головою райдержадміністрації протягом 2016 року заслухано 7 звітів сільських голів про  роботу із зверненнями громадян: 15.02.2016 – Бодаквянського сільського голови (протокол від 15.02.2016 № 2); 21.03.2016 – Гирявоісковецького  сільського голови (протокол від 21.03.2016 № 3); 16.05.2016 - Корсунівського сільського голови (протокол від 16.05.2016 № 5); 12.09.2016- Яхниківського сільського голови (протокол від 12.09.2016 № 9); 26.09.2016- Свиридівського сільського голови (протокол від 26.09.2016 № 10); 09.08.2016 року  заслухано  звіт відповідального за розгляд звернень громадян в райдержадміністрації за під-сумками І півріччя 2016 року (протокол від 09.08.2016 № 8); 12.12.2016 - Сенчанського сільського голови  (протокол від 12.12.2016 № 12).

Всього за звітний період до райдержадміністрації надійшло 156 звернень, що на 59 менше, порівняно  з  аналогічним  періодом  минулого  року  (215). Письмових звернень надійшло – 99 (2015 рік – 109), із них, від органів влади вищого рівня –  15 (в 2015 році – 25), а саме: Апарат Верховної Ради України - 4, Міністерство соціальної політики – 3,  Полтавська облдержадміністрація – 7 (у 2015 – 9), Полтавська обласна рада – 1. А також 9 депутатських звернень. Всі звернення розглядались в терміни, передбачені чинним законодавством. Письмові відповіді надавались заявникам та копії в Полтавську облдержадміністрацію.

Надходили звернення від жителів Лохвицького району і до комунально-бюджетної установи «Обласний контактний центр» Полтавської обласної ради та на Урядову гарячу лінію – 402. Ці звернення, в основному стосувались питання надання субсидій на оплату житлово–комунальних послуг та виплат державних соціальних допомог. Усі звернення розглянуто вчасно та надано аргументовані пояснення заявникам.

Найбільша кількість звернень громадян стосувалась аграрної політики і земельних відносин – 22% (34), соціального захисту – 13% (20), комунального господарства – 13 % (21), житлової політики - 16% (25), екології та природних ресурсів – 33% (52), та інші – 2% (4).

З метою забезпечення неухильного дотримання Конституції України,  законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про звернення громадян»,    реалізації    положень    Указу   Президента   України   від   07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та враховуючи рекомендації, дані на засіданні колегії райдержадміністрації від 28 грудня 2016 року:

1. Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, рекомендувати районним підрозділам центральних органів виконавчої влади,  міськсільвиконкомам:

         1) забезпечити  всебічне  дотримання  вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;

2) підвищити ефективність роботи із зверненнями громадян, зокрема недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам;

3) продовжити роз’яснювальну роботу серед населення, інформувати про заходи, які вживаються для подолання існуючих проблем. Забезпечувати функціонування «гарячих» ліній, проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань щодо реалізації громадянами конституційного права на звернення до органів державної влади та особистий прийом;

4) вжити  заходів  щодо  усунення недоліків і причин, що породжують повторні, колективні звернення та звернення до органів влади вищого рівня;

5) забезпечити належне вирішення в межах своїх повноважень питань, порушених у зверненнях громадян, а також вжити заходів щодо запобігання виникненню підстав звернень до органів влади вищого рівня;

6) проводити широку інформаційно-роз’яснювальну роботу з актуальних питань життєдіяльності територіальних громад та питання роботи із зверненнями громадян, висвітлювати у засобах масової інформації, на офіційних веб – сайтах (за наявності).

2. Рекомендувати сільським, міським головам постійно інформувати населення про графік особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації.

 

           Голова

районної державної

      адміністрації                                                                         В.РЯЗАНОВ

Наверх ↑