Про питання стану фінансово – бюджетної дисципліни в Лохвицькому районі за січень – червень 2014 року

Версія для друкуВерсія для друку
Дата: 
22.08.2014
Номер: 
355

Як показують результати проведених контрольних заходів, проведених в січені – червні 2014 року, на кожному перевіреному об’єкті виявляються порушення фінансово-бюджетної  дисципліни та недоліки у здійсненні фінансово-господарської діяльності. При цьому обсяги як помилок, що не мають суттєвого впливу на діяльність перевірених об’єктів, так і прямих порушень законодавства, наслідками яких є  збитки, не зменшуються.

Слід зазначити, що збільшення обсягу встановлених порушень відбулося при зменшенні контрольних заходів у порівнянні до попередніх періодів.

На об’єктах контролю, що здійснюють свою діяльність на території Лохвицького району та утримуються за рахунок коштів місцевого бюджету, при  проведенні 3-х контрольних заходів встановлено фінансових порушень в за-гальній сумі 3229,39 тис.грн., а саме:

за результатами проведеної планової виїзної ревізії міського бюджету та фінансово-господарської діяльності Червонозаводської міської ради за період з 01 липня 2011 року по 31 жовтня 2013 року встановлено фінансових порушень на загальну суму 3121,12 тис.грн. Не відшкодовано виявлені порушення на суму 2581,18 тис.грн.;

за результатами проведеної планової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Лохвицької районної державної лікарні ветеринарної медицини за період з 01 січня 2011 року по 31 березня 2014 року встановлено фінансових порушень на загальну суму 103,66 тис. грн., які відшкодовано повністю;

за результатами проведеної планової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності окружної виборчої комісії територіального виборчого округу № 153 за період підготовки і проведення позачергових виборів Президента України 25 травня 2014 року встановлено фінансових порушень на за-гальну суму 4,61 тис. грн. Не усунуто виявлені порушення на суму 2,49 тис.грн.

 

Найбільш поширеними порушеннями фінансово-бюджетної дисципліни  є:

порушення бюджетного законодавства в частині використання коштів спеціального фонду бюджетних установ;

недотримання вимог чинного законодавства при використанні коштів на виплату заробітної плати.

Найпоширенішим заходом впливу, що застосовується органами Державної фінансової інспекції України за результатами контрольних заходів, залишається притягнення посадових осіб, якими були допущені порушення, до адмі-ністративної відповідальності. 

Так, до адміністративної відповідальності притягнуто 7 посадових осіб об’єктів контролю в яких проведено контрольні заходи в січні-червні 2014 року.

Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації», керуючись статтями 22, 26 Бюджетного кодексу України, з метою реалізації державної політики у сфері використання матеріальних та фінансових ресурсів, недопущення порушень фінансово-бюджетної дисципліни, усунення виявлених недоліків та враховуючи рішення колегії районної державної адміністрації від 20.08.2014:

1. Зобов’язати керівників структурних підрозділів райдержадміністрації та рекомендувати виконкомам міських та сільських рад, керівникам підприємств, організацій та установ:

1) посилити дієвість контролю за використанням і збереженням державної і комунальної власності, підвищення рівня бюджетно-фінансової дисципліни на підприємствах, в організаціях і установах району та відповідальності керівників за використання бюджетних коштів, державного та комунального майна;

2) вживати дієвих заходів щодо усунення, попередження та недопущення порушень фінансової дисципліни та бюджетного законодавства.

2. Рекомендувати Лубенській об’єднаній державній фінансовій інспекції в межах своїх повноважень ініціювати розірвання контрактів із керівниками, якими не в повній мірі забезпечено відшкодування завданих державі збитків.

 

   Виконуючий обов’язки

голови районної державної

           адміністрації                                                                    М.ШИЯН

l

Наверх ↑