Про спостережну комісію при райдержадміністрації

Версія для друкуВерсія для друку
Дата: 
05.12.2014
Номер: 
443

Відповідно до статті 25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 25 Кримінально-виконавчого кодексу України, Положення про спостережні комісії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 квітня 2004 року № 429 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 10 листопада 2010 р. № 1042) та у зв’язку з припиненням повноважень попередньої комісії:

 

 1. Утворити спостережну комісію при районній державній адміністрації та затвердити її персональний склад (додається).

 

2.  Головою спостережної комісії при районній державній адміністрації призначити заступника голови районної державної адміністрації Сінаюка Я.Л., секретарем спостережної комісії при районній державній адміністрації - завідувача відділення «Соціальний офіс»-юрисконсульта Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Лохвицького району  Козицького Т.Л.

 

3.  Секретарю спостережної комісії при районній державній адміністрації, зазначеному в пункті 2 цього розпорядження, спільно з відділом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації (Зозуля Ю.М.) протягом одного тижня забезпечити опублікування персонального складу спостережної комісії при районній державній адміністрації в засобах масової інформації.

 

          4. В своїй діяльності спостережній комісії при районній державній адміністрації керуватися Положенням про спостережні комісії, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 квітня 2004 року № 429 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 10 листопада 2010 р. № 1042).

 

5. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови
райдержадміністрації від 23 липня 2010 року № 234 «Про спостережну комісію при райдержадміністрації» (із змінами).

 

6. Контроль за виконанням цього  розпорядження покласти на заступника

голови райдержадміністрації Сінаюка Я.Л.

 

   Виконуючий обов’язки

голови районної державної

           адміністрації                                                                    М.ШИЯН

Наверх ↑