ЧАТ-БОТ: ДМС ЗАПРОВАДЖУЄ НОВИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ СЕРВІС

Версія для друкуВерсія для друку

ЧАТ-БОТ: ДМС ЗАПРОВАДЖУЄ НОВИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ СЕРВІС

Відтепер отримати консультацію з оформлення біометричних документів та скористатися офіційними електронними сервісами міграційної служби можливо в інтерактивному режимі – у популярних месенджерах Viber та Telegram. Про це розповів Голова ДМС Максим Соколюк під час брифінгу в інформаційному агентстві «Укрінформ».

Робота чат-бота полягає в тому, що він поставить особі кілька запитань щодо індивідуальних умов оформлення документа та поінформує, які саме документи потрібно мати із собою під час оформлення у міграційній службі або центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП). В інтерактивному режимі можна отримати консультацію про оформлення всіх біометричних документів, які видає ДМС – ID-картка, закордонний паспорт, а також посвідки на постійне та тимчасове проживання для іноземців та осіб без громадянства.

- Родзинкою сервісу є те, що кожна особа за своїм бажанням зможе отримати у месенджері повідомлення про кожен новий етап оформлення документа аж до моменту, коли документ прибуде до підрозділу для видачі, – зазначив Голова ДМС.

Чат-бот – це вже 12-й електронний сервіс, створений міграційною службою з метою підвищення якості надання адміністративних послуг та зменшення корупційних ризиків у діяльності підрозділів ДМС. Користування новим сервісом та всіма електронними сервісами міграційної служби є безкоштовним для громадян.

- Електронні сервіси не лише спрощують отримання послуг громадянами, а й роблять роботу міграційної служби максимально прозорою та допомагають долати корупцію, крок за кроком знецінюючи її, – зазначив Максим Соколюк. – Адже за умови використання електронних сервісів ДМС давати хабарі немає кому і за що.

Голова ДМС також зазначив, що сайт міграційної служби щомісяця відвідує більш як півмільйона громадян, загалом же протягом 2018 року електронними сервісами скористалися 35 мільйонів разів. Найбільш популярними з них є електронна черга, перевірка стану оформлення документа та перевірка документа за базами недійсних, втрачених та викрадених.

- Сервіси міграційної служби користуються величезним попитом і це означає, що ми рухаємось у вірному напрямку, – наголосив Максим Соколюк.

У брифінгу також взяли участь Валерій Бакал – заступник Голови Державного агентства з питань електронного урядування України та Олексій Кубарь – координатор проекту «Реформа управління на сході України ІІ», що виконується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального уряду Німеччини.

Посилання на чат-боти розміщено на сторінці онлайн-сервісів  (ViberTelegram).

За матеріалами офіційного веб-порталу Державної міграційної служби України

Наверх ↑