ДОТРИМАННЯ ГАБАРИТНО-ВАГОВИХ НОРМ ПРИ ПЕРЕВЕЗЕННІ ВАНТАЖІВ НА ПОРЯДКУ ДЕННОМУ В ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Версія для друкуВерсія для друку

ДОТРИМАННЯ ГАБАРИТНО-ВАГОВИХ НОРМ ПРИ ПЕРЕВЕЗЕННІ ВАНТАЖІВ НА ПОРЯДКУ ДЕННОМУ В ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

28 травня голова районної державної адміністрації Володимир Рязанов прийняв участь у нараді Полтавської облдержадміністрації з представниками агропромислового комплексу, дорожньо-будівельних організацій та нафтогазових підприємств, щодо дотримання габаритно-вагових норм при перевезенні вантажів.

Зокрема, задля збереження цілісності дорожнього покриття, власникам та водіям великогабаритного транспорту нагадали про заборону руху при температурі повітря понад +28 градусів з 10:00 до 22:00.

“На сьогодні підписане і діє розпорядження голови Полтавської ОДА про те, що при температурі повітря понад +28 градусів має бути призупинений рух великовагового транспорту на дорогах загального значення. Також готується окреме доручення головам райдержадміністрацій щодо необхідності будівництва вагових майданчиків, бо та мережа, яка наразі існує, не достатня”, – повідомив на початку наради начальник Управління інфраструктури облдержадміністрації Сергій Марчишинець.

Управління Укртрансбезпеки у Полтавській області з початку поточного року провело 2742 зважування, з яких виявили 144 порушення допустимих габаритно-вагових параметрів. За перевезення з перевищенням допустимих габаритів нарахували плату 46,2 тис євро (1,3 млн грн). До бюджету перерахували 238,4 тис. грн.

“На жаль, ми однією рукою будуємо, а іншою руйнуємо дороги. У нас немає можливості у Полтавській області перекрити всі напрямки руху. Недобросовісні перевізники вже навчилися об’їжджати наші зважувальні майданчики. Щойно робітники розкладають ваги, вантажівки відразу рухаються іншими дорогами та руйнують їх”, – сказав начальник Управління Укртрансбезпеки у Полтавській області Володимир Димкар. Він звернувся з проханням до представників райдержадміністрацій щодо будівництва нових майданчиків для зважування на території Полтавської області.

“Не потрібно говорити, що для цього потрібні мільйони та мільярди гривень. Насправді, це не так дорого. На деяких ділянках слід просто покласти додатковий шар асфальту і вона стане придатною для зважування”, – зауважив він.

У свою чергу директор ДП “Агентство місцевих доріг Полтавської області Олексій Басан підтримав, що без збереження і раціонального використання вже відремонтованих доріг, немає сенсу проводити їхній ремонт.

“Вся мережа доріг місцевого значення, яка передана на наш баланс, майже не мала місць, передбачених для розміщення таких майданчиків. За три роки нашого існування ми проаналізували всю логістику великовагового транспорту. Цьогоріч ми плануємо облаштувати майданчики у Великобагачанському районі біля села Поділ; біля села Горлик Кобеляцького району; на межі Гадяцького та Зіньківського районів; біля села Мала Кохнівка Кременчуцького району та біля села Старий Іржавець Оржицького району. Це 5 ділянок, на яких запланований ремонт. Звичайно, є проблеми з фінансуванням”, – зазначив Олексій Басан.

До речі, максимальне навантаження для транспорту на наших дорогах складає 24 тонни, або 7 тонн на вісь. Проте, на жаль, більшість перевізників нехтують цими правилами.

 

Наверх ↑