ІЗ НАРАДИ У ГОЛОВИ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Версія для друкуВерсія для друку

ІЗ НАРАДИ У ГОЛОВИ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

Під керівництвом голови райдержадміністрації Володимира Рязанова, за участі керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, підприємств, установ, організацій району,  15 січня 2018 року проведено планову нараду.

Про стан виконання в районі Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» інформував начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Сергій Марченко. Відокремлення церкви і релігійних організацій від держави (ст. 35 Конституції України) — один з основних принципів забезпечення свободи совісті (свободи релігії) в поліконфесійній державі, якою і є Україна. Цей принцип постає своєрідним гарантом невтручання держави, її органів і службових осіб у внутрішні справи церкви (релігійних організацій), у здійснювану ними в межах закону діяльність. Держава в питаннях віри є нейтральною. Вона не фінансує діяльність релігійних організацій. Суть цього принципу і в тому, що релігійні організації, їх інститути не виконують державних функцій, не втручаються у справи держави, не є суб'єктом політичного життя. Релігійна організація не повинна втручатися у діяльність структурних підрозділів інших віросповідань, проповідувати ворожнечу, проявляти нетерпимість до прихильників інших релігій, невіруючих, атеїстів. Станом на 01 січня 2018 року на території Лохвицького району  зареєстровано 18 церков. 10 – Українських православних церков Київського патріархату, 8 – Українських православних церков Московського патріархату, з них - 7 церков знаходиться у приміщенні культових споруд, 11- у пристосованих. З січня 2017 року на території району працює одна релігійна протестантська  організація, а саме - Церква адвентистів сьомого дня, яка звернулася  до відділу культури і туризму райдержадміністрації  із запропонованим планом заходів по відзначенню 500- річчя Реформації на території району, який відзначався на державному рівні у 2017 році.  План заходів поданий  і на 2018 рік. Загалом, релігійна ситуація в Лохвицькому районі свідчить про те, що кожен, незалежно від конфесійної належності, має свободу сповідувати свою релігію чи переконання. Відповідно до статті 29 Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» порушень законодавства у сфері релігії прав на свободу совісті та віросповідання не зафіксовані. Напруженості у міжправославних відносинах, пов’язаних із майновими суперечками під час зміни юрисдикції православними громадами, зокрема під час переходів парафій з юрисдикції Московського до Київського Патріархату не спостерігалося.

 

Підсумки роботи із зверненнями громадян у 2017 році підбила головний спеціаліст відділу організаційної роботи та управління персоналом апарату райдержадміністрації Лілія Фонта.  На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» райдержадміністрацією  проведена системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та зменшення надходження звернень до органів влади вищого рівня. Питання роботи із зверненнями громадян постійно перебуває на контролі в райдержадміністрації та в органах місцевого самоврядування.

Здійснюється  щоквартальний аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх зумовлюють. Особливу увагу приділено аналізу колективних, повторних звернень та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня.

Проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації, на яких розглянуті найбільш складні питання, які піднімають у своїх зверненнях громадяни,  12 днів контролю з питань перевірки виконання доручень голови райдержадміністрації  щодо розгляду звернень громадян.

У райдержадміністрації працює громадська приймальня з надання безоплатної  первинної правової допомоги громадянам. Протягом звітного періоду до приймальні звернулися 220 громадян, яким надані юридичні консультації та роз’яснення  норм чинного законодавства.

В районі організовані прямі телефонні лінії, по яких громадяни щодня можуть спілкуватися з керівниками та спеціалістами районної державної адміністрації, установ району. Не втрачає своєї актуальності робота «гарячої лінії». Вказані телефонні лінії працюють згідно розроблених графіків, про проведення  заздалегідь інформується населення району через районну газету,  офіційний веб-сайт та розміщені на стенді.

Узагальнені відомості та матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіки прямих телефонних ліній та графіки особистих прийомів громадян постійно оприлюднюються та висвітлюються на офіційному веб-сайті.  Це дозволяє оперативно і без затягування вирішувати питання, які турбують жителів Лохвиччини. За вказаний період   під час проведення «гарячої телефонної лінії» отримано 26 телефонних дзвінків.

Всього за звітний період до райдержадміністрації надійшло  57 письмових звернень, що на  42 або майже в 2 рази менше, порівняно  з  аналогічним періодом минулого року (99).

З них:  від  органів влади вищого рівня –  16  ( за 2016 рік – 31), зменшились в 2 рази,  а саме: 

облдержадміністрація –13 (за 2016 рік – 14),

депутатські звернення - 2 ( за 2016 рік - 14)

до Адміністрації Президента України - 1(за 2016 рік-4).

Питання, які порушувались в зверненнях, адресованих до органів влади вищого рівня, стосувалися  житлової політики, а саме: поліпшення житлових умов, плати за житло, отримання житла, сплати комунальних послуг, субсидії. Також мали місце питання комунального господарства (ремонт та будівництво доріг, забезпечення  твердим паливом,  газо і водопостачання) та земельних відносин (отримання 2 га землі для ведення селянського господарства та оформлення документів).                             

Всі звернення розглядались в терміни, передбачені чинним законодавством. Письмові відповіді надавались заявникам та  копії  в облдержадміністрацію.

 

Про організацію та проведення кампанії декларування  доходів за 2017 рік інформувала начальник відділу організаційної роботи та управління персоналом апарату райдержадміністрації Вікторія Сова.

З 1 січня 2018 року в Україні розпочався  черговий етап, коли  суб’єкти декларування (їх перелік визначено Законом України «Про запобігання корупції») подають електронні декларації за попередній рік до ІТС «Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування».

При заповненні декларації необхідно слідкувати за самими вказівками форми Реєстру та неодмінно використовувати  Роз'яснення щодо застосування окремих положень Закону України "Про запобігання корупції" стосовно заходів фінансового контролю" (затвердженні Рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції – далі НАЗК), які розміщені  на офіційному веб-сайті  НАЗКу в розділі «Декларування». Вказані роз’яснення не є сталими і постійно оновлюються, а тому слід ретельно слідкувати за новаціями.

На сьогодні  НАЗК рекомендує всім суб’єктам декларування здійснити такі заходи:

1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

2. Перевірити термін дії та працездатність електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) для роботи з Реєстром.

Для отримання інформації про термін дії ЕЦП треба завантажити посилений сертифікат особистого ЕЦП з веб-сайту акредитованого центру сертифікації ключів (далі - АЦСК), в якому отримано ЕЦП. Після цього натиснути на сертифікат подвійним кліком лівої кнопки миші та у вікні, яке відкрилось, переглянути термін дії сертифікату ЕЦП. Необхідно, щоб на дату подання електронних документів до Реєстру сертифікат ЕЦП був діючий. У разі, якщо термін дії сертифікату сплинув, декларант не не зможе користуватись ЕЦП, в тому числі подавати електронні документи до Реєстру. Тоді необхідно звернутись до АЦСК та отримати новий ЕЦП.

НАЗК наполегливо рекомендує: у разі виникнення проблем технічного характеру слід звертатись до служби технічної підтримки за тел.: +38(044)200-06-94 або адресою електронної пошти support@nazk.gov.ua, при цьому:

- направляти електронний лист з персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;

- у темі листа зазначати суть питання;

- у листі необхідно зазначити П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з помилкою.

Варто наголосити, що Законом України «Про запобігання корупції» передбачено, що державні органи, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, а також юридичні особи публічного права зобов’язані перевіряти факт подання суб’єктами декларування, які в них працюють (працювали), відповідно до цього Закону декларацій та повідомляти Національне агентство про випадки неподання чи несвоєчасного подання таких декларацій у визначеному ним порядку.

Перевірка фактів подання чи несвоєчасного подання декларацій суб’єктами декларування здійснюється  у визначені строки відповідальними посадовими особами шляхом пошуку та перегляду інформації в публічній частині Єдиного державного реєстру декларацій.

Відповідальний підрозділ (особа) органу, в якому працюють (працювали) суб’єкти декларування, перевіряє факт подання  щорічних декларацій протягом 10 робочих днів з граничної дати подання таких декларацій.

Таким чином, подання декларації є обов’язком, який кожен із нас має виконати вчасно та в повному обсязі.

За підсумками обговорення вищезазначених питань з урахуванням пропозицій та рекомендацій, що надійшли від присутніх, відповідальним посадовим особам головою райдержадміністрації були дані доручення. 

Наверх ↑