2014 рік

Версія для друкуВерсія для друку

                                            Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян в  районній державній адміністрації  за 2014 рік

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» райдержадміністрацією  проведена системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та зменшення надходження звернень до органів влади вищого рівня.

29 січня  та 12 листопада 2014 року питання  про  роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації було розглянуто на розширених засіданнях колегій райдержадміністрації за участі начальників управлінь, відділів, структурних підрозділів райдержадміністрації, міських та сільських голів, керівників підприємств, громадських організацій, представників засобів  масової інформації. За результатами засідань, головою райдержадміністрації прийняті відповідні розпорядження від 06.02.2013 № 54 «Про підсумки  роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації  за 2013 рік» та від 17.11.2014 №426 «Про підсумки  роботи із зверненнями громадян в районній державній адміністрації  за 9 місяців 2014 року». Матеріали колегії надруковані  в районній газеті «Зоря» та офіційній веб - сторінці райдержадміністрації.

Протягом 2014 року заслухано два звіти сільських голів про  роботу із зверненнями громадян: 20.01.2014 -  Корсунівського сільського голови (протокол №1 від 20.01.2014), 17.02.2014 – Погарщинського сільського голови (протокол №3 від 17.02.2014), звіт начальника управління праці та соціального захисту населення райдержадміністрації (протокол № 8 від 08.09.2014) та звіт директора територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг Лохвицького району) (протокол №11 від 20.10.2014).

У дорученнях, даних керівникам цих установ, наголошувалось на необхідності посилити відповідальність за роботу зі зверненнями громадян, дотримуватись порядку та правил ведення діловодства, вжиття конкретних заходів щодо зменшення повторних звернень громадян та звернень до органів влади вищого рівня.

27 травня 2014 року проведений семінар – навчання щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян серед працівників відповідальних за звернення у міськсільвиконкомах та структурних підрозділах райдержадміністрації.

На оперативно-розпорядчих нарадах у керівника апарату районної  державної адміністрації 18.06.2014 та 29.09.2014 розглядалися питання поліпшення роботи із зверненнями громадян та заслухано питання проведення перевірок щодо організації роботи із зверненнями громадян.

Здійснюється  щоквартальний аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх зумовлюють. Особливу увагу приділено аналізу колективних, повторних звернень та звернень, що надходять до органів влади вищого рівня.

Протягом звітного періоду проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації, на яких розглянуті найбільш складні питання. Здійснено 12 днів контролю з питань перевірки виконання доручень голови райдержадміністрації  щодо розгляду звернень громадян.

У райдержадміністрації працює громадська приймальня з надання безоплатної  первинної правової допомоги громадянам. З початку 2014 року до приймальні звернулися 126 громадянин, яким надані юридичні консультації та роз’яснення  норм чинного законодавства.

В районі організовані прямі телефонні лінії, по яких грома­дяни щодня можуть спілкуватися з керівниками та спеціалістами районної державної адміністрації, установ району. Не втрачає своєї актуальності робота «гарячої лінії». Вказані телефонні лінії працюють згідно розроблених графіків. Про їх прове­дення  заздалегідь інформується населення району через районну газету. Це дозволяє оператив­но і без затягування вирішувати питання, які турбують жителів Лохвиччини. За вказаний період   під час проведення «гарячої телефонної лінії» отримано 18 телефонних дзвінків.

Мультидисциплінарна команда у відділенні Лохвицького територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг Лохвицького району) за звітний період здійснила 25 виїздів, охопила своєю діяльністю усі сільські та міські ради району та надала соціальні послуги 384 пенсіонерам, ветеранам війни, праці, інвалідам, непрацездатним особам та іншим громадянам. Мобільним соціальним офісом, який створений при управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації протягом 2014 року здійснено 13 виїздів та прийнято 69 громадян. Робота в даному напрямку продовжується.

У райдержадміністрації, її управліннях, підприємствах, організаціях, органах місцевого самоврядування району керівниками проводяться особисті прийоми громадян відповідно до затверджених графіків на 2014 рік.

Всього за 2014 рік до райдержадміністрації надійшло 84 звернення, що на  151  менше, порівняно  з  аналогічним періодом минулого року (235). Письмових звернень надійшло – 63 (за 2013 – 155).  Із них, до  органів влади вищого рівня –  15 ( в 2013 році – 73), а саме:  до Адміністрації Президента України –  3 (11), Кабінету Міністрів України – 2 (2), облдержадміністрації – 8 (17), депутатські запити – 1(11). Всі звернення розглянуті в терміни, передбачені чинним законодавством та надані письмові відповіді заявникам.

Найбільше звернень за вищезазначений період надійшло: від жителів Лохвицької територіальної громади – 20 (42 – в 2013 р.), з них: до Кабінету Міністрів України – 1; до облдержадміністрації – 3; Червонозаводської міської ради – 12 (29 – в 2013 р.), з них: в Адміністрацію Президента України – 1, облдержадміністрацію - 1 та від сільських територіальних громад: Сенчанської - 4 (з них, до облдержадміністрації - 1); Їсковецької  - 4 (з них, до Адміністрації Президента України – 2,  Кабінету Міністрів України – 1), Лучансьої – 3; Вирішальненської – 2 (з них, до облдержадміністрації – 1); Пісківської – 2 (з них, до облдержадміністрації – 1); Ригівської – 3.

Колективних звернень надійшло 26 (у 2013 - 32). Більшість цих звернень була зумовлена відсутністю автобусного сполучення до деяких населених пунктів району у серпні – вересні 2014 року. Але завдяки діям керівництва райдержадміністрації дане питання вирішене позитивно.

Також надходили звернення від жителів Лохвицького району і до КБУ «Обласний контактний центр» та Урядову гарячу лінію (63). В основному питання, які порушувались в цих зверненнях стосувались соціального захисту населення. А саме: надання роз’яснень щодо виплати державних соціальних допомог, надання субсидії, компенсацій за користування житлово – комунальних послуг. Також одне звернення надійшло до редакції газети «Сільські вісті» (1). Усі звернення розглянуто вчасно та надано аргументовані пояснення заявникам.

На особистих прийомах у керівництва райдержадміністрації прийнято 21 громадян та на виїзних – 37.

Із загальної кількості усіх розглянутих звернень –  35 % звернень вирішено позитивно, 65% – дано роз’яснення. Терміни  розгляду звернень громадян не порушувались.

Найбільша кількість звернень громадян стосувалась питань аграрної політики і земельних відносин – 21 % (18), транспорту і зв’язку – 18% (15), комунального господарства – 16 % (13) та  інші.

Якщо проаналізувати звернення, що надійшли до міськсільвиконкомів за цей же період, то можна сказати наступне:

Всього за 2014 рік до міських рад надійшло: Лохвицька – 70 (за 2013 р. - 103) та Червонозаводська – 67 (2013 р. - 102) (2013 р. - 205) звернень; по сільських радах всього надійшло – 796 (762). Найбільше порушувалися питання: аграрної політики та земельних відносин – 215 (154); соціального захисту – 181 (156); комунального господарства – 59 (105). За звітний період найбільше звернень зареєстровано по сільських радах: Безсалівська – 91 (65), Корсунівська – 83 (100), Васильківська – 71 (37), Вирішальненська – 69 (96),  Луценківська – 63 (57).

  Для ефективного вирішення порушених у зверненнях питань направляються запити до уповноважених компетентних органів.

З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян спеціалістами відділу інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату РДА постійно надається практична та методична робота міським, сільським радам та структурним підрозділам райдержадміністрації щодо організації роботи із зверненнями громадян згідно законодавства України.

          Для забезпечення конституційних прав і свобод громадян, підвищення ефективності роботи місцевих органів влади із зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері, виявлення проблем, які спричинюють звернення громадян   вбачається за доцільне і надалі приділяти постійну увагу роботі із зверненнями громадян, як одному із пріоритетних напрямів діяльності райдержадміністрації.

 

Наверх ↑