2019 рік

Версія для друкуВерсія для друку

 

Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян в  районній державній адміністрації  за  1 півріччя 2019 року

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 

Питання, які піднімалися в зверненнях адресованих до органів влади вищого рівня стосувал07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» райдержадміністрацією  проведена системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та зменшення надходження звернень до органів влади вищого рівня.

Питання роботи із зверненнями громадян постійно перебуває на контролі в райдержадміністрації та в органах місцевого самоврядування.

30.01.2019 року на оперативно-розпорядчій нараді у першого заступника голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за  підсумками 4 кварталу 2018 року».

25.02.2019 року - на нараді у голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністраці за результатами 2018 року».

17.04.2019 року на нараді у голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за  підсумками 1 кварталу 2019 року».

25.06.2019 року на оперативно-розпорядчій нараді в першого заступника розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за  підсумками 1 кварталу  2019 року».

У дорученнях, даних керівникам цих установ, наголошувалось на необхідності посилити відповідальність за роботу зі зверненнями громадян, дотримуватись порядку та правил ведення діловодства, вжиття конкретних заходів щодо зменшення звернень громадян до органів влади вищого рівня результати роботи із зверненнями громадян постійно висвітлювати на офіційному Веб-сайті райдержадміністрації.

Проведено перевірки у Секторі у справах сім’ї молоді та спорту райдержадміністрації, Бербеницькій сільській раді, Харківецькій сільській раді.

Перевірки здійснені відповідно до Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади. За результатами перевірки складено відповідні довідки, в яких надано рекомендації та пропозиції щодо усунення виявлених недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян. Спеціалістом, відповідальним за роботу із зверненнями громадян, постійно надається практична та методична робота міським, сільським радам, структурним підрозділам райдержадміністрації з даного питання.

У дорученнях, даних керівникам цих установ, наголошувалось на необхідності посилити відповідальність за роботу зі зверненнями громадян, дотримуватись порядку та правил ведення діловодства, вжиття конкретних заходів щодо зменшення звернень громадян до органів влади вищого рівня.

Здійснюється  щоквартальний аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх зумовлюють. Особливу увагу приділено аналізу колективних, повторних звернень та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня.

Проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації, на яких розглянуті найбільш складні питання, які піднімають у своїх зверненнях громадяни,  6 днів контролю з питань перевірки виконання доручень голови райдержадміністрації  щодо розгляду звернень громадян.

Відділом відповідальним за звернення громадян розроблено пам’ятку щодо ключових моментів роботи зі зверненнями громадян та поширено її серед структурних підрозділів районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування.

У райдержадміністрації працює громадська приймальня з надання безоплатної  первинної правової допомоги громадянам. Протягом звітного періоду до приймальні звернулися 90громадян, яким надані юридичні консультації та роз’яснення  норм чинного законодавства.

В районі організовані прямі телефонні лінії, по яких грома­дяни щодня можуть спілкуватися з керівниками та спеціалістами районної державної адміністрації, установ району (за звітний період надійшло 12 телефонних дзвінків). Не втрачає своєї актуальності робота «гарячої телефонної лінії» (надійшло14 телефонних дзвінків). На телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями та телефон «Довіри» - звернення не надходили.

Вказані телефонні лінії працюють згідно розроблених графіків, про проведення  заздалегідь інформується населення району через районну газету, офіційний веб-сайт та розміщенні на стенді в райдержадміністрації. 

Узагальнені відомості та матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіки прямих телефонних ліній та графіки особистих прийомів громадян постійно оприлюднються та висвітлюються на офіційному веб-сайті.

 Це дозволяє оператив­но і без затягування вирішувати питання, які турбують жителів Лохвиччини.

У відділенні Лохвицького територіального центру соціального обслуговування мультидисциплінарною командою за 1 півріччя 2019 року було проведено 20 виїздів та надано послуги 250 пенсіонерам, ветеранам війни, праці, інвалідам, непрацездатним особам та іншим особам, які потребують соціального обслуговування.

 Мобільним соціальним офісом, який створений при управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації протягом звітного періоду проведено виїзди по семи сільських радах району та прийнято 40 громадян. Робота в даному напрямку продовжується.

У райдержадміністрації, її управліннях, підприємствах, організаціях, органах місцевого самоврядування району керівниками проводяться особисті прийоми громадян відповідно до затверджених графіків на 2019 рік.

Всього за звітний період до райдержадміністрації надійшло  12 письмових звернень, що на  15 звернень менше, порівняно  з  аналогічним періодом минулого року (37).  

Із них,  від  органів влади вищого рівня –  2 звернення  ( за 1півріччя 2018 року – 9), а саме: 

          До Кабінету міністрів України -1 (2018рік-2)- житлове питання.

          До депутатів Верховної ради України - 1 (2018 рік -2).ися  житлової політики, а саме: поліпшення житлових умов та питання земельних відносин.                    

Всі звернення розглядались в терміни, передбачені чинним законодавством. Письмові відповіді надавались заявникам та  копії  в облдержадміністрацію.

Електронною поштою звернення не надходили.

На особистих прийомах у керівництва райдержадміністрації побували 25 громадян з них: - 10 громадян на виїзних прийомах.

Із загальної кількості  розглянутих звернень –  27% звернень вирішено позитивно, 60% – дано роз’яснення та 3 звернення – знаходяться на розгляді у відповідальних виконавців.                                                                                                                                                              Найбільша кількість звернень громадян стосувалась  соціального захисту- населення (перегляд розміру пенсій, надання матеріальної допомоги)-24% (9),  аграрної політики і земельних відносин – 24% (9), комунального господарства – 16% (6), транспорту та зв»язку – 11%(4)  та  інші.

Терміни розгляду звернень громадян не порушувались.                                                                                                                                                   

На  всі запитання, порушені у зверненнях, заявникам надавалися вичерпні, аргументовані та ґрунтовні відповіді і роз’яснення.

В результаті проведеного моніторингу звернень, що надійшли до райдержадміністрації від жителів міських та сільських рад району  основну частину звернень склали  звернення: від жителів Лохвицької міської ради- 19% (7 звернень  питання матеріальної допомоги, субсидії), жителів Заводської міської ради -14% (5), жителів с.Сенча – 11% (4- питання екології, ремонту доріг, матеріальної допомоги) та  від інших сільських рад відповідно по 2-4 звернення з різних питань ( субсидії, комунальні послуги, земельні питання, транспортного сполучення та ін.).

З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян відповідальними спеціалістами апарату РДА за даний напрямок роботи постійно надається практична та методична робота міським, сільським радам та структурним підрозділам райдержадміністрації щодо організації роботи із зверненнями громадян, згідно методичних рекомендацій щодо виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та законодавства України у роботі із зверненнями громадян.

Рядом перевірок по сільських та міських радах Лохвицького району, а також структурних підрозділах райдержадміністрації встановлено, що розгляд звернень та особистий прийом громадян проводяться в цілому  з додержанням законодавства.

          Для забезпечення конституційних прав і свобод громадян, підвищення ефективності роботи місцевих органів влади із зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері, виявлення проблем, які спричинюють звернення громадян   вбачається за доцільне і надалі приділяти постійну і неослабну увагу роботі із зверненнями громадян, як одному із пріоритетних напрямів діяльності райдержадміністрації.

 

        Перший заступник

голови  районної державної

            адміністрації                                                                О.І. ПАПІРНЕНКО

 

Лілія Фонта 31590

 

 

 

 

 

Наверх ↑