2019 рік

Версія для друкуВерсія для друку

 

ДОВІДКА

    про підсумки роботи із зверненнями громадян за 1 квартал 2019 року

 

     Робота із зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

     У районній державній адміністрації забезпечено належну організацію прийому громадян. Створені відповідні умови для зручного очікування прийому. На дверях кабінетів є інформаційні таблички. На кожному поверсі наявний план розміщення кабінетів з порядковими номерами, назвами відділів та прізвищами відповідальних працівників. На першому поверсі розміщений інформаційний стенд, де наявна необхідна інформація щодо звернення громадян до органів виконавчої влади. Продовжує працювати громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги.

Розроблено і дотримуються графіки  особистого та виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, щоденно діє пряма телефонна лінія з керівниками структурних підрозділів та проводяться «гарячі телефонні лінії» за 1квартал 2019 року отримано 8 телефонних дзвінків.

         Питання звернень громадян постійно перебуває на контролі в керівництва райдержадміністрації:

         30.01.2019 року на оперативно-розпорядчій нараді у першого заступника голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за  підсумками 4 кварталу 2018 року».

25.02.2019 року - на нараді у голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністраці за результатами 2018 року».

 За 1 квартал 2019 року проведено три засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, три дні контролю по дотриманню розгляду звернень. Проведено перевірки у Секторі у справах сім’ї молоді та спорту райдержадміністрації -20.03.2019 року. Перевірки здійснені відповідно до Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади. За результатами перевірки складено відповідні довідки, в яких надано рекомендації та пропозиції щодо усунення виявлених недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян. Спеціалістом, відповідальним за роботу із зверненнями громадян, постійно надається практична та методична робота міським, сільським радам, структурним підрозділам райдержадміністрації з даного питання.

        До райдержадміністрації  упродовж  1 кварталу 2019 року надійшло  25 звернень (за аналогічний період 2018 року – 25), з них письмових – 5, на особистому прийомі побувало  - 20. По 15  питаннях, порушених у зверненнях, заявникам дано роз’яснення відповідно до чинного законодавства, 10 звернень вирішено позитивно.

       Найбільшу кількість склали звернення з питань  соціального захисту населення-9, аграрної політики і земельних відносин – 7, з питань житлової політики-2, комунального господарства – 3, транспорту і зв»язку-3. Колективних звернень надійшло – 1 (за аналогічний період минулого року - 3).

         Від  органів влади вищого рівня – в 1 кварталі 2019року звернення не надходили  ( за 1квартал 2018 року2).

Електронною поштою звернення не надходили.

         Питання роботи із зверненнями громадян постійно перебуває на контролі в райдержадміністрації та в органах місцевого самоврядування.

30.01.2019 року на оперативно-розпорядчій нараді у першого заступника

голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян в райдержадміністрації в 4 кварталі 2019 року».

У відділенні Лохвицького територіального центру соціального обслуговування мультидисциплінарною командою за 1квартал 2019 року проведено 10 виїздів та надано послуги 350 пенсіонерам, ветеранам війни, праці, інвалідам, непрацездатним особам та іншим особам, які потребують соціального обслуговування.

         З метою зменшення звернень громадян до органів влади в засобах масової інформації постійно висвітлюється робота структурних підрозділів райдержадміністрації, оприлюднюються розпорядчі акти, керівникам структурних підрозділів проводиться роз’яснювальна та інформаційна робота з актуальних питань сьогодення.

       Отже, робота райдержадміністрації спрямовується, насамперед, на належне вирішення в межах повноважень питань, що порушуються громадянами у зверненнях, а також, на вжиття ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня.

 

 

Наверх ↑