2020 рік

Версія для друкуВерсія для друку

                                                     ДОВІДКА

    про підсумки роботи із зверненнями громадян за 1 квартал 2020 року.

 

     Робота із зверненнями громадян в районі проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

     У районній державній адміністрації забезпечено належну організацію прийому громадян. Створені відповідні умови для зручного очікування прийому. На дверях кабінетів є інформаційні таблички. На кожному поверсі наявний план розміщення кабінетів з порядковими номерами, назвами відділів та прізвищами відповідальних працівників. На першому поверсі розміщений інформаційний стенд, де наявна необхідна інформація щодо звернення громадян до органів виконавчої влади. Продовжує працювати громадська приймальня з надання безоплатної первинної правової допомоги.

Розроблено і дотримуються графіки  особистого та виїзного прийомів громадян керівництвом райдержадміністрації, щоденно діє пряма телефонна лінія з керівниками структурних підрозділів та проводяться «гарячі телефонні лінії» за 1квартал 2020 року отримано 2 телефонних дзвінків.

         Питання звернень громадян постійно перебуває на контролі в керівництва райдержадміністрації:

         15.01.2020 року на на постійно діючій комісії з питань розгляду звер-нень громадян при райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за  підсумками  2019 року».

25.02.2020року - на оперативно-розпорядчій нараді у першого заступника голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністраці за результатами 4 кварталу 2019 року».

 За 1 квартал 2020 року проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, три дні контролю по дотриманню розгляду звернень. Спеціалістом, відповідальним за роботу із зверненнями громадян, постійно надається практична та методична робота міським, сільським радам, структурним підрозділам райдержадміністрації з даного питання.

        До райдержадміністрації  упродовж  1 кварталу 2020 року надійшло  58 звернень (за аналогічний період 2019 року – 25), з них письмових – 51, на особистому прийомі побувало  - 7. По 58  питаннях, порушених у зверненнях, заявникам дано роз’яснення відповідно до чинного законодавства.

       Найбільшу кількість склали звернення з питань  соціального захисту населення - 33,охорони здоров’я - 6, транспорту і зв’язку - 5. Колективних звернень надійшло – 1 (за аналогічний період минулого року - 1).

         Від  органів влади вищого рівня – в 1 кварталі 2020  року звернення не надходили  ( за 1 квартал 2019 року –0).

       

         З метою зменшення звернень громадян до органів влади в засобах масової інформації постійно висвітлюється робота структурних підрозділів райдержадміністрації, оприлюднюються розпорядчі акти, керівникам структурних підрозділів проводиться роз’яснювальна та інформаційна робота з актуальних питань сьогодення.

       Отже, робота райдержадміністрації спрямовується, насамперед, на належне вирішення в межах повноважень питань, що порушуються громадянами у зверненнях, а також, на вжиття ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня.

 

 

Перший заступник голови

     районної державної

          адміністрації                                                           Ольга ПАПІРНЕНКО

 

 

Букатюк 32249

 

Наверх ↑