Дані за 2017 рік

Версія для друкуВерсія для друку

                                            Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян в  районній державній адміністрації  за 2017 рік

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» райдержадміністрацією  проведена системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та зменшення надходження звернень до органів влади вищого рівня. Питання роботи із зверненнями громадян постійно перебуває на контролі в райдержадміністрації та в органах місцевого самоврядування.

Згідно із затвердженим графіком особистого звітування перед головою райдержадміністрації, протягом 2017 року заслухано звіти сільських голів про  роботу із зверненнями громадян:

27.03.2017 – Свиридівського  сільського голови (протокол № 3 від 27.03.2017), 26.06.2017 – Вирішальненського сільського голови (протокол №10 від 26.06.2016), 19.09.2017 року- Гирявоісковецького сільського голови (протокол № 13 від 19.09.2017року.

23.01.2017 року на нараді у першого заступника голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за  підсумками 2016 року»- (протокол №08/01 від 23.01.2017р).

        18.04.2017 року на нараді у першого заступника голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за  підсумками 1 кварталу 2017 року»- (протокол №08/04 від 18.04.2017р).

          17.07.2017 року на нараді у голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за  підсумками 1 півріччя 2017 року»- (протокол №07/08 від 17.08.2017р.).

          16.08.2017 року на оперативно-розпорядчій нараді у першого заступника голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян у виконкомі Бербеницької сільської ради»- (протокол №08/08 від 16.08.2017р).

  26.09.2017 року на оперативно-розпорядчій нараді у першого заступника голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян у секторі містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та будівництва та у виконкомі Сенчанської сільської ради»- (протокол №09/08 від 26.09.2017р).

 -19.12.2017 року на нараді у голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян  в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації за  підсумками 2017 року»- (протокол №12/08 від 19.12.2017р.).

         -25.12.2017 року  на колегії райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2017 року». 

         -18.10.2017 року на оперативно-розпорядчій нараді у першого заступника голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян у виконкомі Токарівської сільської ради»- (протокол №10/08 від 18.10.2017р).

         30.11.2017 року на оперативно-розпорядчій нараді у першого заступника голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян у службі у справах дітей райдержадміністрації»- (протокол №11/08 від 30.11.2017р).

         У дорученнях, даних керівникам цих установ, наголошувалось на необхідності посилити відповідальність за роботу зі зверненнями громадян, дотримуватись порядку та правил ведення діловодства, вжиття конкретних заходів щодо зменшення звернень громадян до органів влади вищого рівня.

29 червня 2017 року проведений семінар – навчання щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян серед працівників відповідальних за звернення у міськсільвиконкомах та структурних підрозділах райдержадміністрації.

Здійснюється  щоквартальний аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх зумовлюють. Особливу увагу приділено аналізу колективних, повторних звернень та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня.

Проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації, на яких розглянуті найбільш складні питання, які піднімають у своїх зверненнях громадяни,  12 днів контролю з питань перевірки виконання доручень голови райдержадміністрації  щодо розгляду звернень громадян.

У райдержадміністрації працює громадська приймальня з надання безоплатної  первинної правової допомоги громадянам. Протягом звітного періоду до приймальні звернулися 220 громадян, яким надані юридичні консультації та роз’яснення  норм чинного законодавства.

В районі організовані прямі телефонні лінії, по яких грома­дяни щодня можуть спілкуватися з керівниками та спеціалістами районної державної адміністрації, установ району. Не втрачає своєї актуальності робота «гарячої лінії». Вказані телефонні лінії працюють згідно розроблених графіків, про проведення  заздалегідь інформується населення району через районну газету,  офіційний веб-сайт та розміщені на стенді.

Узагальнені відомості та матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіки прямих телефонних ліній та графіки особистих прийомів громадян постійно оприлюднються та висвітлюються на офіційному веб-сайті. 

 Це дозволяє оператив­но і без затягування вирішувати питання, які турбують жителів Лохвиччини. За вказаний період   під час проведення «гарячої телефонної лінії» отримано 26 телефонних дзвінків.

На телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями та телефон «Довіри» - звернення не надходили.

У відділенні Лохвицького територіального центру соціального обслуговування мультидисциплінарною командою за  2017 рік було проведено 37 виїздів та надано послуги 508 пенсіонерам, ветеранам війни, праці, інвалідам, непрацездатним особам та іншим особам, які потребують соціального обслуговування.

 Мобільним соціальним офісом, який створений при управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації протягом звітного періоду проведено виїзди по дев»яти сільських радах району та прийнято 55 громадян. Робота в даному напрямку продовжується.

У райдержадміністрації, її управліннях, підприємствах, організаціях, органах місцевого самоврядування району керівниками проводяться особисті прийоми громадян відповідно до затверджених графіків на 2017 рік.  

На особистих прийомах побувало 47 громадян з них: 17 громадян на виїзних ( за 2016 рік-57).

Всього за звітний період до райдержадміністрації надійшло  57 письмових звернень, що на  42 або майже в 2 рази менше, порівняно  з  аналогічним періодом минулого року (99).

 З них,  від  органів влади вищого рівня –  16  ( за 2016 рік – 31), зменшились в 2 рази,  а саме:  

облдержадміністрація –13 (за 2016 рік – 14),

депутатські звернення - 2 ( за 2016 рік - 14)

до Адміністрації Президента України - 1(за 2016 рік-4).

Питання, які піднімалися в зверненнях адресованих до органів влади вищого рівня стосувалися  житлової політики, а саме: поліпшення житлових умов, плати за житло,отримання житла, сплати комунальних послуг, субсидії. Також, мали місце питання комунального господарства (ремонт та будівництво доріг, забезпечення  твердим паливом,  газо і водопостачання) та земельних відносин (отримання 2 га землі для ведення селянського господарства та оформлення документів).                              

Всі звернення розглядались в терміни, передбачені чинним законодавством. Письмові відповіді надавались заявникам та  копії  в облдержадміністрацію.

Електронною поштою звернення не надходили.

Із загальної кількості  розглянутих звернень –  30 % звернень вирішено позитивно, 66% – дано роз’яснення та 3 звернення – знаходяться на розгляді у відповідальних виконавців.

Терміни розгляду звернень громадян не порушувались.                                                                                                                                                             Найбільша кількість звернень громадян стосувалась:

- соціального захисту населення (перегляд розміру пенсій, надання матеріальної допомоги)  –19 %(20),  

- аграрної політики і земельних відносин (отримання 2 га землі, оформлення      документів на землю) – 13% (14),  

- житлової політики (поліпшення житлових умов, комунальні послуги, субсидії) – 14% (15),

- комунального господарства (будівництво та ремонт доріг, водопостачання) – 15 % (16),

- екології та природних ресурсів – 8% (8),  транспорт і зв’язок- 5% (5)  та  інші.

На  всі запитання, порушені у зверненнях, заявникам надавалися вичерпні, аргументовані та ґрунтовні відповіді і роз’яснення.

В результаті проведеного моніторингу звернень, що надійшли до райдержадміністрації від жителів міських та сільських рад району  склали  звернення від жителів Лохвицької міської ради- 25% (26), жителів Заводської міської ради - 12% (13), жителів Вирішальненської сільської ради -5%(5), від жителів Пісківської, Васильківської, Харківецької, Корсунівської, Токарівської, Сенчанської, Їсківецької сільських рад – 40 або по 3-4 звернення відповідно від кожної ради.

З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян відповідальними спеціалістами апарату РДА за даний напрямок роботи постійно надається практична та методична робота міським, сільським радам та структурним підрозділам райдержадміністрації щодо організації роботи із зверненнями громадян, згідно методичних рекомендацій щодо виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та законодавства України у роботі із зверненнями громадян.

Рядом перевірок по сільських та міських радах Лохвицького району, а також структурних підрозділах райдержадміністрації встановлено, що розгляд звернень та особистий прийом громадян проводяться в цілому  з додержанням законодавства.

          Для забезпечення конституційних прав і свобод громадян, підвищення ефективності роботи місцевих органів влади із зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері, виявлення проблем, які спричинюють звернення громадян   вбачається за доцільне і надалі приділяти постійну і неослабну увагу роботі із зверненнями громадян, як одному із пріоритетних напрямів діяльності райдержадміністрації.

 

Наверх ↑