Дані за 2018 рік

Версія для друкуВерсія для друку

 

Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян в  районній державній адміністрації  за 9 місяців  2018 року

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» райдержадміністрацією  проведена системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та зменшення надходження звернень до органів влади вищого рівня.

Питання роботи із зверненнями громадян постійно перебуває на контролі в райдержадміністрації та в органах місцевого самоврядування.

 16.01.2018 року на нараді у першого заступника голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за  підсумками 2017 року»- (протокол від 16.01.2017р.),

19.03.2018 року - на нараді у голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністраці за січень –березень 2018 року».

23.03.2018 року- на оперативно-розпорядчій нараді у першого заступника розглянуто питання «Про роботу зі зверненнями громадян в секторі у справах сім’ї, молоді та спорту».

25.05.2018 року на оперативно-розпорядчій нараді у першого заступника голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації».

-28.08.2018 року на нараді у голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за  підсумками 1 півріччя 2018 року»- (протокол від 28.08.2018р.).

На засіданні колегії райдержадміністрації в жовтні заплановано розглянути  питання  «Про роботу зі зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2018 року».

У дорученнях, даних керівникам цих установ, наголошувалось на необхідності посилити відповідальність за роботу зі зверненнями громадян, дотримуватись порядку та правил ведення діловодства, вжиття конкретних заходів щодо зменшення звернень громадян до органів влади вищого рівня.

Також проведено перевірки по дотриманню законодавства у Лучанській сільській раді -04.01.2018року у Секторі у справах сім’ї молоді та спорту райдержадміністрації -20.03.2018 року. Перевірки здійснені відповідно до Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади. За результатами перевірки складено відповідні довідки, в яких надано рекомендації та пропозиції щодо усунення виявлених недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян. Спеціалістом, відповідальним за роботу із зверненнями громадян, постійно надається практична та методична робота міським, сільським радам, структурним підрозділам райдержадміністрації з даного питання.

13 квітня 2018 року проведений семінар – навчання щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян серед працівників відповідальних за звернення у міськсільвиконкомах та структурних підрозділах райдержадміністрації.

У дорученнях, даних керівникам цих установ, наголошувалось на необхідності посилити відповідальність за роботу зі зверненнями громадян, дотримуватись порядку та правил ведення діловодства, вжиття конкретних заходів щодо зменшення звернень громадян до органів влади вищого рівня.

Здійснюється  щоквартальний аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх зумовлюють. Особливу увагу приділено аналізу колективних, повторних звернень та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня.

Проведено 9 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації, на яких розглянуті найбільш складні питання, які піднімають у своїх зверненнях громадяни,  9 днів контролю з питань перевірки виконання доручень голови райдержадміністрації  щодо розгляду звернень громадян.

Відділом відповідальним за звернення громадян розроблено пам’ятку щодо ключових моментів роботи зі зверненнями громадян та поширено її серед структурних підрозділів районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування.

У райдержадміністрації працює громадська приймальня з надання безоплатної  первинної правової допомоги громадянам. Протягом звітного періоду до приймальні звернулися 110 громадян, яким надані юридичні консультації та роз’яснення  норм чинного законодавства.

В районі організовані прямі телефонні лінії, по яких грома­дяни щодня можуть спілкуватися з керівниками та спеціалістами районної державної адміністрації, установ району (за звітний період надійшло 27 телефонних дзвінків). Не втрачає своєї актуальності робота «гарячої телефонної лінії» (надійшло 15 телефонних дзвінків). На телефон для людей з обмеженими фізичними можливостями та телефон «Довіри» - звернення не надходили.

Вказані телефонні лінії працюють згідно розроблених графіків, про проведення  заздалегідь інформується населення району через районну газету, офіційний веб-сайт та розміщенні на стенді в райдержадміністрації. 

Узагальнені відомості та матеріали щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіки прямих телефонних ліній та графіки особистих прийомів громадян постійно оприлюднються та висвітлюються на офіційному веб-сайті.

 Це дозволяє оператив­но і без затягування вирішувати питання, які турбують жителів Лохвиччини.

У відділенні Лохвицького територіального центру соціального обслуговування мультидисциплінарною командою за 9 місяців 2018 року було проведено 30 виїздів та надано послуги 495 пенсіонерам, ветеранам війни, праці, інвалідам, непрацездатним особам та іншим особам, які потребують соціального обслуговування.

 Мобільним соціальним офісом, який створений при управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації протягом звітного періоду проведено виїзди по семи сільських радах району та прийнято 40 громадян. Робота в даному напрямку продовжується.

У райдержадміністрації, її управліннях, підприємствах, організаціях, органах місцевого самоврядування району керівниками проводяться особисті прийоми громадян відповідно до затверджених графіків на 2018 рік.

Всього за звітний період до райдержадміністрації надійшло  38 письмових звернень, що на  5 звернень менше, порівняно  з  аналогічним періодом минулого року (43). 

Із них,  від  органів влади вищого рівня –  13  ( за 9 місяців 2017 року – 14), а саме:  облдержадміністрація – 7 ( 9 місяців 2017 року – 11)- щодо вирішення питань матеріального характеру та придбання житла.

 депутатські звернення - 2 (9 місяців 2017 року - 2)- щодо вирішення питань по будівництву мосту через річку Сула в селі Млини,

           Адміністрації Президента України -4 (за 9 місяців 2018 року-1)- щодо питань матеріального характеру та капітального ремонту мосту через річку Сула.

          До Кабінету міністрів України 1- житлове питання.

Питання, які піднімалися в зверненнях адресованих до органів влади вищого рівня стосувалися  житлової політики, а саме: поліпшення житлових умов, плати за житло,отримання житла, сплати комунальних послуг, субсидії. Також, мали місце питання комунального господарства (ремонт та будівництво доріг, забезпечення  твердим паливом,  газо і водопостачання) та земельних відносин (отримання 2 га землі для ведення селянського господарства та оформлення документів), щодо вирішення питань по будівництву мосту через річку Сула в селі Млини.                   

Всі звернення розглядались в терміни, передбачені чинним законодавством. Письмові відповіді надавались заявникам та  копії  в облдержадміністрацію.

Електронною поштою звернення не надходили.

На особистих прийомах у керівництва райдержадміністрації побували 30 громадян з них: -12 громадян на виїзних прийомах.

Із загальної кількості  розглянутих звернень –  24% звернень вирішено позитивно, 71% – дано роз’яснення та 2 звернення – знаходяться на розгляді у відповідальних виконавців.                         

Найбільша кількість звернень громадян стосувалась  соціального захисту- населення (перегляд розміру пенсій, надання матеріальної допомоги)-15% (10),  екології та природних ресурсів  –15 %(10), аграрної політики і земельних відносин – 13% (9),  житлової політики – 11% (9), комунального господарства – 11 % (9), екології та природних ресурсів – 11% (8) та  інші.

Терміни розгляду звернень громадян не порушувались.                                                                                                                

На  всі запитання, порушені у зверненнях, заявникам надавалися вичерпні, аргументовані та ґрунтовні відповіді і роз’яснення.

В результаті проведеного моніторингу звернень, що надійшли до райдержадміністрації від жителів міських та сільських рад району  основну частину звернень склали  звернення: від жителів Лохвицької міської ради- 21% (14), жителів Заводської міської ради -10% (7), жителів с.Млини- 13% (9 –питання щодо ремонту мосту), жителів с.Сенча – 10% (7- питання екології) та  від інших сільських рад відповідно по 2-4 звернення з різних питань ( субсидії, комунальні послуги, земельні питання, та ін.).

З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян відповідальними спеціалістами апарату РДА за даний напрямок роботи постійно надається практична та методична робота міським, сільським радам та структурним підрозділам райдержадміністрації щодо організації роботи із зверненнями громадян, згідно методичних рекомендацій щодо виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та законодавства України у роботі із зверненнями громадян.

Рядом перевірок по сільських та міських радах Лохвицького району, а також структурних підрозділах райдержадміністрації встановлено, що розгляд звернень та особистий прийом громадян проводяться в цілому  з додержанням законодавства.

          Для забезпечення конституційних прав і свобод громадян, підвищення ефективності роботи місцевих органів влади із зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері, виявлення проблем, які спричинюють звернення громадян   вбачається за доцільне і надалі приділяти постійну і неослабну увагу роботі із зверненнями громадян, як одному із пріоритетних напрямів діяльності райдержадміністрації.

 

 

 

Статистичний звіт

про звернення громадян, що надійшли до

Лохвицької районної державної адміністрації)

                                 за 9 місяців 2018 року, у порівнянні з 9 місяцями 2017 року

 

Кількість усіх звернень

Кількість звернень, що надійшли поштою

(п.п.1.1, 1.1-1, 1.3 - 1.6) *

Кількість звернень на особистому прийомі

(п.1.2)

Результати розгляду звернень:

вирішено позитивно

п. 9.1

відмовлено

у задоволенні

п. 9.2

дано роз’яснення

п. 9.3

інше

п. 9.4 – 9.6

 

2017

 

2018

 

2017

 

2018

 

2017

 

2018

 

2017

 

2018

 

2017

 

2018

 

2017

 

2018

 

2017

 

2018

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

 

72

68

43

38

29

30

21

24

0

0

48

42

3

2

 

 

 

 

 

Кількість звернень, з них:

повторних

(п.2.2)

колективних

(п.5.2)

від учасників та інвалідів війни,

учасників бойових дій

(п. 7.1, 7.3, 7.4, 7.5)

 

від інвалідів

І,ІІ,ІІІ групи

 

(п.7.7, 7.8, 7.9)

від ветеранів

праці

(п.7.6)

від

дітей війни

(п.7.2)

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів-героїнь

(п.7.11 ,7.12, 7.13)

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи

(п.7.14, 7.15)

 

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

0

 

0

8

9

2

2

0

0

2

0

5

0

0

0

0

0

 

 

 

* вказані пункти - із Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 858 від 24 вересня 2008 року

 

 

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян

у тому числі питання:

аграрної

політики і

земельних

відносин

 

транспорту

і зв’язку

фінансової,

податкової,

митної

політики

соціального захисту

праці

і заробітної

плати

охорони

здоров’я    

комунального

господарства

житлової

політики

екології та

природних

ресурсів

забезпечення

дотримання законності

та охорони правопорядку

 

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

 

72

68

13

9

1

5

0

0

14

10

0

2

1

0

9

7

9

4

8

10

1

2

                                             

 

 

 

                                                                                                                                            у тому числі питання:                

Штатна чисельність підрозділу роботи  зі зверненнями громадян

сім'ї, дітей, молоді, гендерної

рівності, фізичної культури

і спорту

освіти, наукової, науково-технічної,

інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин

діяльності центральних органів виконавчої влади

діяльності місцевих

органів виконавчої влади

діяльності органів місцевого

самоврядування

державного будівництва, адміністративно-територіального устрою

інші

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

2017

2018

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

 

2

3

0

0

0

0

0

0

0

0

0

4

0

0

15

12

ХХХХХ

ХХХХХ

                                             

 

 

 

 

 

 

Наверх ↑