Дані за 2018 рік

Версія для друкуВерсія для друку

 

 

                                                                                                       Довідка

про підсумки роботи із зверненнями громадян в  районній державній адміністрації

 за І півріччя 2018 року

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів державного самоврядування» райдержадміністрацією  проведена системна робота щодо розгляду звернень громадян, вирішення порушених у зверненнях питань та зменшення надходження звернень до органів влади вищого рівня.

Питання роботи із зверненнями громадян постійно перебуває на контролі в райдержадміністрації та в органах місцевого самоврядування.

 16.01.2018 року на нараді у першого заступника голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністрації за  підсумками 2017 року»- (протокол від 16.01.2017р.),

19.03.2018 року - на нараді у голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян у райдержадміністраці за січень –березень 2018 року».

23.03.2018 року- на оперативно-розпорядчій нараді у першого заступника розглянуто питання «Про роботу зі зверненнями громадян в секторі у справах сім’ї, молоді та спорту».

25.05.2018 року на оперативно-розпорядчій нараді у першого заступника голови райдержадміністрації розглянуто питання «Про роботу із зверненнями громадян в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації».

У дорученнях, даних керівникам цих установ, наголошувалось на необхідності посилити відповідальність за роботу зі зверненнями громадян, дотримуватись порядку та правил ведення діловодства, вжиття конкретних заходів щодо зменшення звернень громадян до органів влади вищого рівня.

Також проведено перевірки по дотриманню законодавства у Лучанській сільській раді -04.01.2018року у Секторі у справах сім’ї молоді та спорту райдержадміністрації -20.03.2018 року. Перевірки здійснені відповідно до Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади. За результатами перевірки складено відповідні довідки, в яких надано рекомендації та пропозиції щодо усунення виявлених недоліків та удосконалення роботи із зверненнями громадян. Спеціалістом, відповідальним за роботу із зверненнями громадян, постійно надається практична та методична робота міським, сільським радам, структурним підрозділам райдержадміністрації з даного питання.

13 квітня 2018 року проведений семінар – навчання щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян серед працівників відповідальних за звернення у міськсільвиконкомах та структурних підрозділах райдержадміністрації.

Здійснюється  щоквартальний аналіз та узагальнення звернень громадян для з’ясування причин, що їх зумовлюють. Особливу увагу приділено аналізу колективних, повторних звернень та звернень, які надходять до органів влади вищого рівня.

Проведено 6 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при районній державній адміністрації, на яких розглянуті найбільш складні питання, які піднімають у своїх зверненнях громадяни,  6 днів контролю з питань перевірки виконання доручень голови райдержадміністрації  щодо розгляду звернень громадян.

У райдержадміністрації працює громадська приймальня з надання безоплатної  первинної правової допомоги громадянам. Протягом звітного періоду до приймальні звернулися 90 громадян, яким надані юридичні консультації та роз’яснення  норм чинного законодавства.

В районі організовані прямі телефонні лінії, по яких грома­дяни щодня можуть спілкуватися з керівниками та спеціалістами районної державної адміністрації, установ району. Не втрачає своєї актуальності робота «гарячої лінії». Вказані телефонні лінії працюють згідно розроблених графіків, про прове­дення  заздалегідь інформується населення району через районну газету. Це дозволяє оператив­но і без затягування вирішувати питання, які турбують жителів Лохвиччини. За вказаний період   під час проведення «гарячої телефонної лінії» отримано 16 телефонних дзвінків.

У відділенні Лохвицького територіального центру соціального обслуговування мультидисциплінарною командою за І півріччя 2018 року було проведено 30 виїздів та надано послуги 483 пенсіонерам, ветеранам війни, праці, інвалідам, непрацездатним особам та іншим особам, які потребують соціального обслуговування.

 Мобільним соціальним офісом, який створений при управлінні праці та соціального захисту населення райдержадміністрації протягом звітного періоду проведено виїзди по шести сільських радах району та прийнято 30 громадян. Робота в даному напрямку продовжується.

У райдержадміністрації, її управліннях, підприємствах, організаціях, органах місцевого самоврядування району керівниками проводяться особисті прийоми громадян відповідно до затверджених графіків на 2018рік ( за звітний період на особистому прийомі у керівництва, побувало-22 громадяни).

Всього за звітний період до райдержадміністрації надійшло  27 письмових звернень, що на  8  менше, порівняно  з  аналогічним періодом минулого року (35).  

Із них,  від  органів влади вищого рівня –  7  ( в 1 півріччі 2017 року – 9), а саме:  облдержадміністрація – 2 (у 1 півріччі 2017 – 9)- щодо вирішення питань матеріального характеру та придбання житла.

 депутатських звернення -2 (в 1 півріччі 2017 року - 2)- щодо вирішення питань по будівництву мосту через річку Сула в селі Млини,

           Адміністрації Президента України -2 (у 1півріччі 2017 року-1)- щодо питань матеріального характеру та капітального ремонту мосту через річку Сула.

           До Кабінету міністрів України 1- житлове питання.

         Всі звернення розглядались в терміни, передбачені чинним законодавством. Письмові відповіді надавались заявникам та  копії  в облдержадміністрацію.

Із загальної кількості  розглянутих звернень –  20 % звернень вирішено позитивно, 78% – дано роз’яснення та 1 звернення – знаходяться на розгляді у відповідальних виконавців.

Терміни  розгляду звернень громадян не порушувались.                                                                                                                                                             Найбільша кількість звернень громадян стосувалась аграрної політики і земельних відносин – 16% (8), соціального захисту – 12% (6), комунального господарства – 11 % (3), екології та природних ресурсів – 14% (7) та  інші (12).

На  всі запитання, порушені у зверненнях, заявникам надавалися вичерпні, аргументовані та ґрунтовні відповіді і роз’яснення.

З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян відповідальними спеціалістами апарату РДА за даний напрямок роботи постійно надається практична та методична робота міським, сільським радам та структурним підрозділам райдержадміністрації щодо організації роботи із зверненнями громадян, згідно методичних рекомендацій щодо виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та законодавства України у роботі із зверненнями громадян.

Рядом перевірок по сільських та міських радах Лохвицького району, а також структурних підрозділах райдержадміністрації встановлено, що розгляд звернень та особистий прийом громадян проводяться в цілому  з додержанням законодавства.

          Для забезпечення конституційних прав і свобод громадян, підвищення ефективності роботи місцевих органів влади із зверненнями громадян, усунення недоліків у цій сфері, виявлення проблем, які спричинюють звернення громадян   вбачається за доцільне і надалі приділяти постійну і неослабну увагу роботі із зверненнями громадян, як одному із пріоритетних напрямів діяльності райдержадміністрації.

 

Наверх ↑