Податкова інформує

Версія для друкуВерсія для друку

 

 

Подолаємо корупцію разом

 

Суспільно-політичні процеси, які відбуваються в Україні, вказують що не лише її розвиток, але і існування можливе лише при ефективній протидії корупції, як основному деструктивному фактору.

В країні створена система спеціально уповноважених органів, діяльність яких направлена на боротьбу з корупцією. В структурі Державної фіскальної служби України функціонує Головне управління внутрішньої безпеки, в т.ч. територіальні підрозділи внутрішньої безпеки, головним завданням якого є профілактика, виявлення та припинення корупційних тенденцій та проявів.

При цьому ефективна діяльність підрозділів внутрішньої безпеки безпосередньо залежить від бажання та волі платників податків викривати хабарників.

У січні – жовтні 2016 року до відділу внутрішньої безпеки надійшло 33 звернень громадян та юридичних осіб на дії податківців та митників. За результатами розгляду підтвердились факти, викладені у 8 зверненнях (тобто у кожному четвертому). В минулому році за вказаний період працівниками підрозділу розглянуто 44 таких звернень, факти підтвердилися в 13 випадках.

Реагуючи на виявлені порушення в поточному році за переданими матеріалами органами прокуратури розпочато 8 кримінальних проваджень за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.362, ч.2 ст.364, ч.1, 3 ст.368 Кримінального кодексу України, 3 особи притягнуто до кримінальної відповідальності, 2 справи скеровано для розгляду та прийняття рішення до суду.

Керівникам територіальних органів внесено 4 подання про усунення виявлених службовими перевірками недоліків, до дисциплінарної відповідальності притягнуто 8 працівників служби, 2 звільнено.

Як бачите, досягнень не багато, але Ви маєте бути переконаними, що жоден факт не залишиться без прискіпливої перевірки та, при підтверджені, реагування.

Просимо зважити, що на боці корупціонерів грає час, а тому Ваше зволікання з їх викриттям ускладнює доказування вини.

Інформацію про випадки порушення Ваших прав, спонукання до надання неправомірної вигоди з боку працівників податкових та митних органів, а також інші правопорушення, можна повідомити, завітавши чи направивши листа до відділу внутрішньої безпеки за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 155, каб. 318-321 (приміщення ДПІ у м. Полтаві).

Телефонні повідомлення Ви можете залишити на оновлений всеукраїнський телефонний сервіс „Пульс” - (044) 284-00-07. Лінія працює  цілодобово: у робочий час інформацію про корупційні та інші неправомірні дії приймають працівники, а у неробочий час - інтерактивний автовідповідач.

Конфіденційність та об’єктивність перевірки Вашого звернення гарантується.

Пам’ятайте, принципова громадська позиція кожного є запорукою ефективної діяльності Держави. Не залишайтесь осторонь.

Відділ внутрішньої безпеки ГУ ДФС у Полтавській області

 

 

 

 

ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ ПИВОМ ,НЕОБХІДНО ОТРИМАТИ ЛІЦЕНЗІЮ

Гадяцька ОДПІ звертає увагу суб’єктів господарювання, які здійснюють або планують провадити підприємницьку діяльність у сфері роздрібної торгівлі алкогольними напоями (в т.ч. виключно пивом). Оскільки, пиво віднесено до алкогольних напоїв, суб’єктам господарювання для здійснення роздрібної торгівлі пивом (в т.ч. виключно пивом), необхідно отримати ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями.

Відповідно до норм Закону України від 19.12.1995 року № 481/ 95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» (далі – Закон № 481) плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, становить 8000 гривень на кожний    окремий, зазначений   в   ліцензії   електронний контрольно-касовий  апарат  (книгу обліку розрахункових операцій), що  знаходиться у місці торгівлі; а на території сіл  і  селищ,  за  винятком тих, що знаходяться у межах території міст,  -  500  гривень на роздрібну торгівлю алкогольними напоями на кожний окремий, зазначений у ліцензії електронний контрольно-касовий апарат (книгу обліку розрахункових операцій), що знаходиться у місці торгівлі.

Плата за ліцензії  на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями справляється  щоквартально  рівними частками  і  зараховується  до  місцевих  бюджетів згідно з чинним законодавством.

З 01 червня 2016 року  платники податків, які здійснюють господарську діяльність у сфері роздрібної торгівлі алкогольними напоями (вт.ч. виключно пивом) для подачі заяв на оформлення ліцензій на право роздрібної торгівлі, подовження термінів діючих ліцензій,  переоформлення ліцензій та анулювання ліцензій - необхідно звертатися до ЦОП(центру обслуговування платників податків)Гадяцької ОДПІ за місцем розташування торгівельних  об’єктів.

Платники податків можуть отримати оформлені, переоформлені та з подовженням дії ліцензії, як в ЦОП (центр обслуговування платників податків) Гадяцької ОДПІ за місцем розташування торгівельних  об’єктів так і в відділі контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів Гадяцької ОДПІ.

 

                                                                          Перший заступник начальника

                                                                           Гадяцької ОДПІ

                                                                           Чорнобривець Т.М.

                                                    

 

 

 

СКЛАДАННЯ ПОДАТКОВОЇ НАКЛАДНОЇ ЗА ЩОДЕННИМИ ПІДСУМКАМИ ОПЕРАЦІЙ

Гадяцька ОДПІ повідомляє, що відповідно до п. 201.4 ст. 201 Податкового кодексу України податкова накладна може бути складена за щоденними підсумками операцій (якщо податкова накладна не була складена на ці операції) у разі:    

- здійснення постачання товарів/послуг за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником податку), розрахунки за які проводяться через касу/реєстратори розрахункових операцій або через банківську установу чи платіжний пристрій (безпосередньо на поточний рахунок постачальника);  -    виписки транспортних квитків, готельних рахунків або рахунків, які виставляються платнику податку за послуги зв'язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер постачальника (продавця), крім тих, форма яких встановлена міжнародними стандартами;

- надання платнику податку касових чеків, що містять суму поставлених товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального та податкового номерів постачальника).

Порядок заповнення податкової накладної затверджено наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267.     У податковій накладній, яка складається за щоденними підсумками операцій у разі здійснення поставки товарів/послуг за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником ПДВ), суми розрахунків за касовими чеками, надрукованими протягом дня, та суми ПДВ за такими розрахунками зазначаються загальною сумою, що відповідає фактичній сумі виторгу та сумі ПДВ, яка відображена у Z-звіті. У разі якщо до Z-звіту включено суму поставки платнику ПДВ, на таку операцію було складено окрему податкову накладну, така сума поставки та відповідно сума ПДВ до зведеної податкової накладної, складеної за щоденними підсумками операцій, не включається.   

 

                                                                             Перший заступник начальника 

                                                                              Гадяцької ОДПІ

                                                                                           Чорнобривець Т.М.

 

 

 

 

 

В РАЗІ ПЕРЕВИЩЕННЯ В КАЛЕНДАРНОМУ РОЦІ ОБСЯГУ ДОХОДУ ПОНАД 1 МЛН. ГРН. - ЗАСТОСУВАННЯ РРО Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ

 

Гадяцька ОДПІ повідомляє, що правовідносини у сфері застосування реєстраторів розрахункових операцій регулюються Податковим кодексом України та  Законом України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі - Закон № 265).Закон № 265 визначає правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Дія цього Закону поширюється на усіх суб'єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.

Встановлення норм щодо незастосування РРО в інших законах, крім Податкового кодексу України, не допускається.

Відповідно до пункту 296.10 статті 296 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) реєстратори розрахункових операцій не застосовуються платниками єдиного податку другої і третьої груп (фізичні особи – підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1,0 млн. гривень.

У разі перевищення в календарному році обсягу доходу понад 1,0 млн. гривень застосування реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) для такого платника єдиного податку є обов’язковим. Застосування РРО розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом дії свідоцтва платника єдиного податку.

Доходом платника єдиного податку для фізичної особи – підприємця є дохід, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі, визначеній п. 292.3 ст. 292 ПКУ. При цьому до доходу не включаються отримані такою фізичною особою пасивні доходи у вигляді процентів, дивідендів, роялті, страхові виплати і відшкодування, а також доходи, отримані від продажу рухомого та нерухомого майна, яке належить на праві власності фізичній особі та використовується в її господарській діяльності (п. 292.1 ст. 292 ПКУ).

Датою отримання доходу платника єдиного податку є дата надходження коштів платнику єдиного податку у грошовій (готівковій або безготівковій) формі (п. 292.6 ст. 296 ПКУ).

                                                                      Завідувач сектору організації роботи

                                                                      Гадяцької ОДПІ

                                                                      Шевченко Н.М.

 

 

ОПОДАТКУВАННЯ ДОХОДІВ ВІД ПРОДАЖУ САМОСТІЙНО ВИРОЩЕНОЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ

Гадяцька ОДПІ   нагадує,  що  відповідно  до норм пп. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України (далі ПКУ) не оподатковуються доходи, отримані громадянами від продажу власної сільськогосподарської продукції, що вирощена самостійно на земельних ділянках, наданих їм у розмірах, встановлених Земельним кодексом України для ведення:

- садівництва та/або для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибні ділянки), та/або для індивідуального дачного будівництва. При цьому якщо власник сільськогосподарської продукції має ще земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), але не використовує їх (здає в оренду або обслуговує), отримані ним доходи від продажу сільськогосподарської продукції не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;

- особистого селянського господарства та/або земельні частки (паї), виділені в натурі (на місцевості), сукупний розмір яких не перевищує 2 гектари. При цьому розмір земельних ділянок, зазначених в абзаці другому цього підпункту, а також розмір виділених в натурі (на місцевості) земельних часток (паїв), які не використовуються (здаються в оренду, обслуговуються), не враховуються. Якщо ж розмір земельних ділянок перевищує 2 гектари, то дохід від продажу сільськогосподарської продукції підлягає оподаткуванню на загальних підставах.

При продажу сільськогосподарської продукції (крім продукції тваринництва) її власник має подавати податковому агенту копію Довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок за формою № 3ДФ. Порядок її видачі затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 17.01.2014 року № 32. Така довідка безоплатно видається громадянам сільською, селищною або міською радою за місцем їх проживання в термін протягом п'яти робочих днів з дня отримання відповідною радою письмової заяви. Серед реквізитів, які повинні міститися у довідці, зокрема, вид цільового призначення земельної ділянки, розмір земельної ділянки у гектарах тощо. Довідка видається строком на п'ять років. Отже, якщо продавець сільгосппродукції надав підприємству, яке є податковим агентом, копію чинної та належно складеної довідки, і дані цього документа свідчать про наявність у такої фізичної особи права на застосування пільги, встановленої пп. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 ПКУ, то підприємство-покупець не утримує податок з доходів, що виплачуються за сільськогосподарську продукцію. Однак, слід нагадати, якщо розміри земельних ділянок перевищують норми, встановлені Земельним кодексом України, то такі доходи включаються платником податку до загального річного оподатковуваного доходу, підлягають відображенню у декларації про майновий стан і доходи за наслідками звітного податкового року та оподатковуються за ставкою 18 відсотків, визначеною п. 167.1 ст. 167 ПКУ

При продажу власної продукції тваринництва груп 1-5, 16 та 41 УКТ ЗЕД, затвердженої Законом України від 19.09.13 №584-VII «Про митний тариф України» (зі змінами та доповненнями), отримані від такого продажу доходи не являються оподатковуваним доходом, якщо їх сума сукупно за рік не перевищує 100 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року. Такі фізичні особи здійснюють продаж вказаної продукції без отримання довідки про наявність земельних ділянок.

                                                                                            ГДІ сектору організації

                                                                                            роботи Гадяцької ОДПІ

                                                                                            Филь В.М.

 

 

ЩОДО ОБОВЯЗКУ ПОДАННЯ ПОДАТКОВИХ ДЕКЛАРАЦІЙ З ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ

Гадяцька ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області з питання щодо обов’язку подання платниками податку на додану вартість (далі – ПДВ) до контролюючих органів подат кових декларацій з ПДВ за звітні податкові періоди, протягом яких такими платниками податку господарська діяльність не проводилась та відсутні показники, які підлягають декларуванню повідомляє таке.

         Згідно із п. 49.2 ст. 49 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) платник податків зобов’язаний за кожний встановлений Кодексом звітний період, в якому виникають об’єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог Кодексу подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є.

          Водночас, абзацом другим п. 40.1 ст. 40 Кодексу передбачено, що у разі якщо іншими розділами Кодексу або законами з питань митної справи визначається спеціальний порядок адміністрування окремих податків, зборів, платежів, використовуються правила, визначені в іншому розділі або законі з питань митної справи.

            Так, відповідно до п. 200.4 ст. 200 Кодексу при від’ємному значенні суми, розрахованої згідно з п. 200.1 ст. 200 Кодексу, така сума:

            а) враховується у зменшення суми податкового боргу з податку, що виник за попередні звітні (податкові) періоди (у тому числі розстроченого або відстроченого відповідно до Кодексу) в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до п. 200 прим. 1.3 ст. 200 прим. 1 Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації, а в разі відсутності податкового боргу -

            б) або підлягає бюджетному відшкодуванню за заявою платника у сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Державного бюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до п. 200 прим. 1.3 ст. 200 прим. 1 Кодексу на момент отримання контролюючим органом податкової декларації на поточний рахунок платника податку та/або у рахунок сплати грошових зобов’язань або погашення податкового боргу такого платника податку з інших платежів, що сплачуються до державного бюджету,

            в) та/або зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду.

            Підпунктом 5 п. 5 розд. V Порядку заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 № 21, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.01.2016 за      №159/28289 (далі – Порядок), визначено, що сума від’ємного значення, що зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду (рядок 19.1 + рядок 20.3 податкової декларації з ПДВ (далі – декларація)), відображається у рядку 21 декларації та переноситься до рядка 16.1 декларації наступного звітного (податкового) періоду.

            Пунктом 9 розд. ІІІ Порядку передбачено, що декларація подається платником за звітний період, в якому виникають об’єкти оподаткування, або у разі наявності показників, які підлягають декларуванню, відповідно до вимог Кодексу.

            Таким чином, якщо платником податку господарська діяльність протягом звітного (податкового) періоду не проводилась, але такий платник податку має суми від’ємного значення попередніх періодів, що підлягають відображенню в декларації звітного (податкового) періоду, то декларація за такий звітний (податковий) період подається.

            У разі якщо платником податку господарська діяльність протягом звітного (податкового) періоду не проводилась та відсутні показники, які підлягають декларуванню (в тому числі суми від’ємного значення попередніх періодів), то декларація за такий звітний (податковий) період на підставі п. 49.2 ст. 49 Кодексу не подається.

                                                                                     Т.М. Филь,                                                                                                                 заступник начальника-                                                                                              начальник відділу податків і                                                                                    зборів з фізичних осіб

 

ЯК ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ РЕЄСТРАЦІЯ НЕПРИБУТКОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТА УСТАНОВ КОНТРОЛЮЮЧИМИ ОРГАНАМИ?

 

         Гадяцька ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області пові- домляє:

         Відповідно до п.133.4 ст.133 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс) не є платниками податку на прибуток підприємств неприбуткові підприємства, установи та організації у порядку та на умовах, встановлених цим пунктом.

         Порядок ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр), включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2016 №440 (далі – Порядок №440).

         Включення неприбуткової організації до Реєстру здійснюється контролюючим органом з присвоєнням їй ознаки неприбутковості згідно з п.4 Порядку №440 (п.5 Порядку №440).

         Присвоєння неприбутковій організації ознаки неприбутковості здійснює контролюючий орган за основним місцем обліку неприбуткової організації (п.4 Порядку №440).

         Пунктом 6 Порядку №440 визначено, що для включення до Реєстру неприбуткова організація повинна подати до контролюючого органу реєстраційну заяву за формою №1-РН згідно з додатком 1 до Порядку №440 і засвідчені підписом керівника або представника такої організації та скріплені печаткою (за наявності) копії установчих документів неприбуткової організації (крім тих, що оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону України від 15.05.2003 №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон), а житлово-будівельні кооперативи також засвідчені підписом керівника або представника такого кооперативу та скріплені печаткою (за наявності) копії документів, що підтверджують дату прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом житлового будинку та факт спорудження або придбання такого будинку житлово-будівельним (житловим) кооперативом.

         Реєстраційна заява та копії зазначених документів можуть бути подані (надіслані) неприбутковою організацією в один із таких способів:

- особисто керівником або представником неприбуткової організації (в обох випадках з документальним підтвердженням особи та її повноважень) або уповноваженою на це особою;

- поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення;

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством, якщо установчі документи оприлюднені на порталі електронних сервісів відповідно до Закону;

- державному реєстратору як додаток до заяви про державну реєстрацію.         Така заява в електронній формі в установленому порядку передається технічним адміністратором Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань до контролюючих органів разом з відомостями про державну реєстрацію утворення юридичної особи згідно із Законом.

         Контролюючий орган може проводити перевірку відомостей, що містяться у поданих документах, щодо відповідності вимогам, встановленим Кодексом та законодавством, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації.

         Згідно з п.8 Порядку №440 за результатами розгляду реєстраційної заяви та документів, що додаються до неї, протягом 14 календарних днів з дня їх отримання контролюючим органом приймається рішення про:

- включення, повторне включення, відмову у включенні неприбуткової організації до Реєстру;

- виключення неприбуткової організації з Реєстру;

- зміну ознаки неприбутковості.

         Контролюючий орган відмовляє неприбутковій організації у включенні до Реєстру у разі:

- подання неприбутковою організацією неповного пакета документів, визначених п.6 Порядку №440;

- невідповідності неприбуткової організації вимогам, встановленим п.7 Порядку №440.

         Відповідне рішення за формою згідно з додатком 2 до Порядку №440 готується у двох примірниках, один з яких надається неприбутковій організації, а другий залишається у контролюючому органі.

         Після отримання рішення про відмову у включенні до Реєстру неприбуткова організація може усунути недоліки та повторно подати документи до контролюючого органу відповідно до п.6 Порядку №440, не змінюючи при цьому положення установчих документів, до яких контролюючим органом не висловлено зауважень. Повторно надіслана реєстраційна заява розглядається у строки, зазначені в абзаці першому п.8 Порядку №440.

                                                                                              Н.М. Шевченко,          завідувач сектору                                                                                  організації роботи

        

ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ ДФСЕФЕКТИВНА ДОПОМОГА ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ

         Гадяцька ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області  нагадує, що для якісного обслуговування платників податків на веб-порталі Державної фіскальної служби України (www.sfs.gov.ua)  розміщено ряд електронних сервісів. Користуючись ними, платники зможуть заощадити власний час та кошти.

         Сервіс «Електронний кабінет платника (оновлена версія)» пропонує до уваги платників податків податковий календар, інформацію про стан розрахунків з бюджетом, листування з органами ДФС, облікові дані, пошук інформації в реєстрах ДФС, подання заяв/запитів, подання декларації про майновий стан і доходи в електронному вигляді ,сплата податків (фізичним особам), перегляд даних СЕА ПДВ, інші електронні сервіси.

         Платники можуть скористатися електронним сервісом «ЗІР» - який допоможе розібратися у податковому законодавстві, дозволить здійснювати пошук інформації по певному податку.

         Сервіс «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» допоможе  перевірити потенційних бізнес-партнерів щодо сумлінності сплати податків до бюджету.

         Сервіс «Інформація з реєстрів» - містить дані про взяття на облік платників, реєстр страхувальників ,дані реєстру платників ПДВ,реєстр платників єдиного податку, інформація про РРО, інформація про книги ОРО, дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального, реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами

         Також можна скористатись такими сервісами як: «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність», «Електронна митниця», «Дані Реєстрів волонтерів АТО», «Декларування громадян».

         Разом з тим нагадуємо, що одним із ключових завдань органів ДФС – є запобігання проявам корупції, а запорука успіху у боротьбі з корупцією - прозорість та відкритість. З метою недопущення корупційних діянь та інших правопорушень діє антикорупційний сервіс ДФС України «Пульс» який працює у вигляді прямої, цілодобової телефонної лінії за номером (044) 284-00-07.

                                                                             Н.М.Шевченко,завідувач   сектору організації роботи

 

ЩО НЕОБХІДНО ЗНАТИ ЮРИДИЧНИМ ОСОБАМ, ЯКІ КОРИСТУЮТЬСЯ ПІЛЬГАМИ ПО ПЛАТІ ЗА ЗЕМЛЮ

         Гадяцька ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області  повідомляє, якщо платники земельного податку, які користуються пільгами з цього податку, надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, податок за такі земельні ділянки та земельні ділянки під такими будівлями (частинами) сплачується на загальних підставах з урахуванням прибудинкової території.

         Тобто, юридичні особи, які користуються пільгами з земельного податку та надають в оренду земельні ділянки, окремі будівлі, споруди або їх частини, земельний податок за площі, надані в оренду, сплачують на загальних підставах з дати укладання договору оренди.

         Ця норма не поширюється на бюджетні установи у разі надання ними будівель, споруд (їх частин) в тимчасове користування (оренду) іншим бюджетним установам, дошкільним, загальноосвітнім навчальним закладам незалежно від форм власності і джерел фінансування.

         Зазначена норма передбачена п. 284.3 ст. 284 Податкового кодексу України

                                                                             Н.М.Шевченко,завідувач   сектору організації роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Наверх ↑