Порядок проведення особистого прийому громадян

Версія для друкуВерсія для друку

 

 

ПОРЯДОК

організації та проведення особистого прийому громадян

 в Лохвицькій районній державній адміністрації

 

1. Порядок організації та проведення особистого прийому громадян в Лохвицькій районній державній адміністрації (далі – Порядок) визначає основні положення щодо організації та проведення особистого прийому громадян в Лохвицькій районній державній адміністрації.

2. Особистий прийом громадян керівництвом районної державної адміністрації проводиться згідно із затвердженим графіком в установлені дні з в приміщенні адміністративного будинку райдержадміністрації, що знаходиться за адресою: м. Лохвиця, вул. Перемоги,1.

Головою райдержадміністрації проводиться першочерговий прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни.

3. Вхід громадян до приймальні райдержадміністрації вільний і не потребує оформлення перепустки та пред’явлення документів, що посвідчують особу.

4. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації, першим заступником та заступниками голови здійснюється за попереднім записом.

5. Попередній запис на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації проводиться головним спеціалістом відділу організаційної роботи та управління персоналом апарату райдержадміністрації (далі - відповідальний працівник) щоденно з 8.00 до 17.00 (у п’ятницю з 8.00 до 16.00) за адресою: вул. Перемоги, 1, а також за телефоном 3-15-90.

6. Інформація про порядок і графік особистого прийому громадян керівництвом районної державної адміністрації публікується на веб-сторінці райдержадміністрації.

7. Під час попереднього запису громадян на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації, відповідальним працівником з’ясовується: прізвище, ім’я та по батькові громадянина, місце проживання, короткий зміст порушеного питання, результати попереднього розгляду питання (якщо громадянин звертався раніше), вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином особисто для обґрунтування свого звернення, заповнюється картка особистого прийому встановленого зразка.

Не допускається з’ясування додаткових даних про особу громадянина, які не стосуються  змісту звернення.

Якщо громадянин звертається не особисто, а через уповноважену ним особу, ці повноваження повинні бути оформлені відповідно до вимог чинного законодавства та надані цією особою на особистому прийомі.  

8. У разі повторного звернення громадянина на особистий прийом відповідальним працівником за роботу із зверненнями громадян вивчаються архівні матеріали з порушеного питання та готується їх підбірка.

Повторний особистий прийом громадян з питань, які вже розглядалися керівництвом райдержадміністрації, проводиться в разі, коли питання, порушене при першому обґрунтованому зверненні, потребує додаткового роз’яснення або виникли обставини, що унеможливили вирішення питання по суті.

9. Список громадян на особистий прийом до керівництва райдержадміністрації із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, місця проживання, змісту порушених питань подається керівництву райдержадміністрації відповідальним працівником напередодні дня прийому.

10. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні як їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, так і особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами (за бажанням останніх).

11. Посадова особа, яка здійснює особистий прийом, для забезпечення кваліфікованого розгляду поставлених відвідувачем питань, може залучити до їх з’ясування працівників відповідних структурних підрозділів райдержадміністрації або одержати від них матеріали та потрібну інформацію, що необхідні для розгляду питань, порушених у зверненні громадянина.

12. Особи, які визнані судом в установленому порядку недієздатними, на прийом без участі їхніх законних представників чи опікунів не допускаються.

13. У випадку, коли порушене громадянином питання неможливо вирішити безпосередньо на особистому прийомі через його складність і необхідність додаткового вивчення, заявник може викласти суть звернення у формі письмової заяви для подальшого розгляду.

Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається у порядку, встановленому законодавством для письмових звернень.

Про результати розгляду звернення заявник повідомляється письмово або усно (за його бажанням).

14. Запису на особистий прийом не підлягають громадяни:

- визнані судом недієздатними при наявності такої інформації у відповідального працівника (стаття 8 Закону України «Про звернення громадян»);    

- стосовно яких прийняте рішення про припинення розгляду звернень (стаття 8 Закону України «Про звернення громадян»);

- які оскаржують рішення загальних зборів колективних сільськогосподарських підприємств, акціонерних товариств, юридичних осіб, створених на основі колективної власності, а також рішення вищих державних органів (стаття 16 Закону України «Про звернення громадян»);

- звернення яких знаходяться в стадії розгляду і остаточне рішення про них ще не прийнято;

- якщо питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції райдержадміністрації, то в цьому випадку відповідальний працівник надає роз’яснення щодо шляхів їх вирішення по суті із зазначенням органів державної влади або місцевого самоврядування, підприємств, організацій, установ, куди в подальшому можна звернутись заявникові;

- при порушенні терміну подання скарги до органу вищого рівня (стаття 17 Закону України «Про звернення громадян»).

У разі виникнення непорозумінь із заявником відповідальний працівник свої подальші дії погоджує з керівництвом  райдержадміністрації.

15. Посадова особа, яка проводить прийом громадян, керується законодавством, в межах своєї компетенції має право за результатами розгляду прийняти одне з таких рішень:

- задовольнити прохання чи вимогу й повідомити відвідувача про порядок і термін виконання прийнятого рішення;

- відмовити в задоволенні прохання чи вимоги, повідомивши заявника про мотиви відмови і порядок оскарження прийнятого рішення;

- прийняти письмову заяву або скаргу (якщо питання потребує додаткового вивчення і перевірки) і пояснити відвідувачеві причини неможливості розв’язання питань під час особистого прийому та подальший порядок і термін розгляду його звернення.

16. Звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідно до Інструкції з ведення діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади та місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 (зі змінами).

 

 

 

Наверх ↑