Звіти

Версія для друкуВерсія для друку

 

Звіт

за 2018 рік

 

Уповноваженим структурним підрозділом з питань запобігання та виявлення корупції є відділ організаційної роботи та управління персоналом апарату райдержадміністрації (у структурних підрозділах зі статусом юридичних осіб публічного права наказами визначено окремих уповноважених посадових осіб).

У Лохвицькій райдержадміністрації було видано розпорядження голови райдержадміністрації №96  від 28 березня 2018 року «Про проведення оцінки корупційних ризиків в Лохвицькій районній державній адміністрації», відповідно до якого було проведено оцінку корупційних ризиків в Лохвицькій районній державній адміністрації (в т.ч. проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище структурних підрозділів райдержадміністрації на предмет виявлення чинників корупційних ризиків у нормативно-правових актах і організаційно-управлінській діяльності).

За результатами проведеної роботи головою райдержадміністрації затверджено План заходів щодо запобігання та виявлення корупції у Лохвицькій районній державній адміністрації (розпорядження голови райдержадміністрації від 10 травня 2018 року № 158), відповідно до якого визначено процедурні заходи та відповідальних виконавців у вказаній сфері.

Протягом  2018 року питання антикорупційного характеру розглядалися на засіданні колегії райдержадміністрації 28  лютого  2018  року, за результатами чого видано відповідне розпорядження голови райдержадміністрації.

Протягом вказаного періоду уповноваженими з питань запобігання та виявлення корупції було проведено ряд навчальних, інформаційно-просвітницьких  заходів антикорупційного спрямування (наради у голови райдержадміністрації, семінари, навчання, галузеві наради).

 

№з/п

Вид заходу

Дата проведення

 

Тема заходу

  1.  

Навчання

11.01.2018

Про декларування доходів за 2017 рік

  1.  

Нарада у голови РДА

16.01.2018

Про організацію та проведення кампанії декларування  доходів за 2017 рік

  1.  

Семінар

13.01.2018

Про черговий етап електронного декларування доходів та майна.

  1.  

Нарада у начальника управління агропромислового розвитку

30.01.2018

1. Про розгляд питання щодо підготовки до чергового етапу декларування.

2. Про розгляд виконання Антикорупційної програми Лохвицької районної державної адміністрації на 2017 рік.

  1.  

Нарада у начальника управління соціального захисту

16.01.2018

 

Про організацію роботи з електронного декларування державними службовцями управління за 2017 рік.

  1.  

Навчання в управлінні соціального захисту

18.01.2018

Про виконання доручення, даного на нараді у голови райдержадміністрації 16 січня 2018 року, щодо організації проведення чергового етапу е-декларування у 2018 році.

  1.  

Семінар

12.02.2018

Про ознайомлення суб'єктів декларування із вимогами статті 45 Закону України «Про запобігання корупції».

  1.  

Нарада у фінуправлінні

15.02.2018

Декларування доходів державних службовців за 2017 рік

  1.  

Нарада у начальника управління соціального захисту

27.02.2018

 

Про виконання у 2017 році  розпорядження голови райдержадміністрації від 14.04.2017 р. № 133 «Про виконання Закону України «Про запобігання корупції» у 2016 році та завдання на 2017 рік»

  1.  

Семінар

12.03.2018

Про ознайомлення суб'єктів декларування із вимогами статті 52 Закону України «Про запобігання корупції»

  1.  

Нарада  у відділі культури і туризму

27.03.2018 

Про виконання заходів щодо запобігання корупції

  1.  

Нарада у фінуправлінні

29.03.2018

Опрацювання Антикорупційної програми Полтавської обласної державної адміністрації на 2018 рік

  1.  

Нарада у заступника голови  РДА

30.03.2018

Про підсумки дотримання вимог законодавства у сфері державної служби та про запобігання корупції в структурних підрозділах райдержадміністрації

  1.  

Нарада у голови РДА

03.04.2018

Про  зміни, внесені до законодавства про державну службу та про запобігання корупції

  1.  

Оперативно-розпорядча нарада у першого заступника голови РДА

06.04.2018

Про підсумки кампанії декларування  доходів за 2017 рік

  1.  

Семінар  у відділі освіти

09.04.2018

Про окремі види обмежень, пов’язаних із конфліктом інтересів

  1.  

Нарада в управлінні соціального захисту

10.04.2018

1.Про виконання у 1 кварталі 2018 року  розпорядження голови райдержадміністрації від 20.03.2018 р. № 75 «Про підсумки дотримання вимог законодавства у сфері державної служби та запобігання корупції

2. Про проведення оцінки корупційних ризиків в управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації

  1.  

Семінар

13.04.2018

Про  заходи щодо запобігання корупції

  1.  

Нарада у голови РДА

17.04.2018

Про виконання пунктів 2 та 3 розпорядження голови Полтавської облдержадміністрації від 15.03.2018 р. № 204 «Про затвердження Антикорупційної програми Полтавської обласної державної адміністрації на 2018 рік».

  1.  

Нарада в управлінні соціального захисту

17.04.2018

Про підсумки проведення е-декларування державними службовцями управління за 2017 рік

  1.  

Нарада в фінуправлінні

26.04.2018

Опрацювання питання про запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

  1.  

Нарада у голови РДА

14.05.2018

Про запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

  1.  

Нарада-навчання в  управлінні агропромислового розвитку

15.05.2018

Про розгляд деяких питань застосування законодавства про державну службу

  1.  

Семінар

18.05.2018

Про запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.

  1.  

Навчання в управлінні соціального захисту

21.05.2018

Про запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

  1.  

Нарада з керівниками структурних підрозділів, підпорядкованих відділу культури і туризму

22.05.2018

Про запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

  1.  

Нарада в фінуправлінні

 

22.05.2018

Опрацювання  проекту Закону України «Про антикорупційну стратегію на 2018-2020 роки»

  1.  

Навчання в управлінні соціального захисту

23.05.2018

Про актуальні питання щодо заповнення декларації та повідомлень про суттєві зміни у майновому стані державних службовців

  1.  

Нарада-навчання

25.05.2018

Розгляд методичних рекомендацій щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, затверджені рішенням Національного агентства з питань запобігання корупції від 29.09.2017р. № 839

  1.  

Нарада у голови РДА

04.06.2018

Про порядок інформування Національного агентства з питань запобігання корупції про  відкриття  валютного рахунка в установі банку-нерезидента та порядок повідомлення про суттєві зміни

  1.  

Нарада в фінуправлінні

 

07.06.2018

Опрацювання  змін, внесених змін до Постанови КМУ  «Питання запобігання та виявлення корупції»

  1.  

Семінар у відділі освіти

11.06.2018

Про відповідальність за вчинення дій, прийняття рішень в умовах конфлікту інтересів. Усунення наслідків вчинення дій, прийняття рішень в умовах конфлікту інтересів.

  1.  

Нарада в управлінні соціального захисту

12.06.2018

Про порядок інформування Національного агентства з питань запобігання корупції про відкриття валютного рахунка в установі банку-резидента та порядок оформлення про суттєві зміни у майновому стані.

 

  1.  

Оперативно-розпорядча нарада у першого заступника

02.07.2018

Про підсумки дотримання вимог законодавства у сфері державної служби та запобігання корупції у І півріччі 2018 року

  1.  

Нарада у голови РДА

09.07.2018

Про особливості застосування обмежень щодо одержання подарунків відповідно до вимог Закону України «Про запобігання корупції».  

  1.  

Навчання

09.07.2018

Про додаткові заходи фінансового контролю

  1.  

Семінар  у відділі освіти

09.07.2018

Про додаткові заходи фінансового контролю

  1.  

Навчання  в управлінні соціального захисту

16.07.2018

Про порядок роботи з повідомленнями про порушення вимог Закону України «Про запобігання корупції» в Лохвицькій районній державній адміністрації

 

  1.  

 

Навчання в фінуправлінні

 

18.07.2018

Опрацювання ст. 23 Закону України «Про запобігання корупції»  про обмеження щодо одержання подарунків

 

  1.  

Навчання в управлінні соціального захисту

27.07.2018

Про особливості застосування обмежень щодо одержання подарунків відповідно до вимог  Закону України «Про запобігання корупції»

  1.  

 

Нарада в управлінні АПР

27.07.2018

Про необхідність виконання суб’єктами декларування додаткових заходів фінансового контролю.

  1.  

Нарада в управлінні соціального захисту

07.08.2018

Про виконання управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації у 2 кварталі 2018 року  Плану заходів щодо запобігання та виявлення корупції у Лохвицькій районній державній адміністрації на 2018 рік 

  1.  

Навчання в фінуправлінні

 

14.08.2018

 

Опрацювання ст. 27 Закону України «Про запобігання корупції»  про обмеження спільної роботи близьких осіб

  1.  

Нарада у голови РДА

28.08.2018

Про особливості обмеження спільної роботи близьких осіб

  1.  

Нарада в управлінні соціального захисту

04.09.2018

Про підстави припинення державної служби: втрата права на державну службу або його обмеження

  1.  

 

Нарада в управлінні агропромислового розвитку

05.09.2018

Розгляд питання про особливості застосування обмежень щодо одержання подарунків відповідно до вимог Закону України «Про запобігання корупції»

  1.  

Нарада у відділі культури

05.09.2018

Врахування та використання в роботі роз’яснення Національного агентства України з питань державної служби від 29 серпня 2018 року №56-р/з

  1.  

Семінар у в.освіти

10.09.2018

Про обмеження щодо отримання подарунків.

  1.  

Навчання

14.09.2018

Про особливості застосування обмежень щодо одержання подарунків відповідно до вимог Закону України «Про запобігання корупції

  1.  

Навчання в управлінні соціального захисту

21.09.2018

 

Про вимоги, заборони та обмеження, передбачені Законом України «Про запобігання корупції»,  для осіб,  які звільнилися або іншим чином припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави.

  1.  

 

Навчання в фінуправлінні

 

21.09.2018

Опрацювання ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції»   щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

  1.  

Нарада у голови РДА

24.09.2018

Про застосування обмежень щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності.

  1.  

Семінар для відповідальних осіб

01.10.2018

Випадки виникнення ситуацій конфлікту інтересів (за матеріалами Національного агентства з питань запобігання корупції)

  1.  

Навчання

24.10.2018

Заборони та обмеження в контексті вимог Закону України «Про запобігання корупції»

  1.  

 

Навчання у фінуправлінні

 

24.10.2018

 

Підведення підсумків роботи фінансового управління за січень-вересень 2018 року по питанню відповідальності за корупційні правопорушення та їх недопущення.

Опрацювання ст. 28 Закону України «Про запобігання корупції» щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.

 

  1.  

Навчання в управлінні агропромислового розвитку

25.10.2018

Обмеження щодо спільної роботи близьких осіб

  1.  

Нарада у відділі культури

14.11.2018

Про запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

  1.  

Навчання у фінуправлінні

20.11.2018

Опрацювання ст. 27 Закону України «Про запобігання корупції» про обмеження щодо спільної роботи близьких осіб

  1.  

Оперативно-розпорядча нарада у заступника

17.12.2018

Про підсумки результати кампанії е-декларування  у 2018 році та завдання на 2019 рік

  1.  

Оперативно-розпорядча нарада у заступника

19.12.2018

Про стан організації роботи з питань дотримання законодавства про державну службу та антикорупційного законодавства в структурних підрозділах райдержадміністрації

  1.  

 

Навчання у фінуправлінні

 

21.12.2018

Підведення підсумків роботи фінансового управління за 2018 рік по питанню відповідальності за корупційні правопорушення та їх недопущення.

Опрацювання ст. 29 Закону України «Про запобігання корупції» щодо заходів зовнішнього та самостійного врегулювання конфлікту інтересів.

Тематичні статті та матеріали публікувались в районній газеті «Зоря», на сайті райдержадміністрації (рубрики «Статті», «Новини»),  на сторінці райдержадміністрації у мережі FACEBOOK.

 

№з/п

Вид заходу

Дата проведення

 

Тема заходу

  1.  

Публікація

 

04.01.2018

«Черговий етап електронного декларування стартував з 1 січня 2018 року»

  1.  

Публікація

 

25.01.2018

Висвітлення наради («З повагою до держави»)

  1.  

Публікація

 

29.03.2018

«Що робити, якщо Ви стали свідком корупції?»

  1.  

Публікація

12.04.2018

«Факт подання декларацій необхідно перевіряти»

  1.  

Публікація

12.07.2018

Про додаткові заходи фінансового контролю

  1.  

Публікація

15.07.2018

Онлайн-курс «Конфлікт інтересів: треба знати!»

  1.  

Стаття

19.07.2018

«…неправомірна вигода для держслужбовців»

  1.  

Публікація

06.08.2018

НАЗК: зроблено чергові кроки…

  1.  

Публікація

27.08.2018

Система логічного та арифметичного контролю…

  1.  

Публікація

19.09.2018

Обмеження спільної роботи близьких осіб

  1.  

Публікація

04.10.2018

КОНФЛІКТ ІНТЕРЕСІВ: ДЕ ВІН Є І ЩО З НИМ РОБИТИ

 

  1.  

Публікація

23.10.2018

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЧЕРГОВОГО ЕТАПУ ЕЛЕКТРОННОГО ДЕКЛАРУВАННЯ

 

  1.  

Публікація на FACEBOOK (сторінка відділу)

24.10.2018

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЧЕРГОВОГО ЕТАПУ ЕЛЕКТРОННОГО ДЕКЛАРУВАННЯ

 

  1.  

Публікація

29.10.2018

НАЗК пропонує дієвий механізм захисту викривачів корупції

 

Проведено інформаційно-роз¢яснювальну та просвітницьку роботу з державними службовцями, органами місцевого самоврядування шляхом направлення інформативних листів.

 

№з/п

Адресат

Дата надсилання

 

Тема

  1.  

Лист органам місцевого самоврядування (далі - ОМС)

09.01.2018

№ 01-33/97

Про черговий етап подання декларацій

  1.  

Лист на структурні підрозділи

09.01.2018

№ 01-33/97

Про черговий етап подання декларацій

  1.  

Лист на ОМС

05.04.2018

№ 01-33/1037

Про факт перевірки подання декларацій

  1.  

Лист на структурні

05.04.2018

№ 01-33/1048

Про надання інформацій про звільнення/призначення держслужбовців

  1.  

Лист на структурні

17.05.2018

№ 01-33/1400

Про надсилання Методичних рекомендацій

  1.  

Лист на структурні

05.06.2018

№ 01-33/1566

Про направлення пам’яток про запобігання конфлікту інтересів

  1.  

Лист на структурні

05.06.2018

№ 01-33/1655

Про направлення Порядку роботи з повідомленнями

  1.  

Лист на структурні, п.у.о, ОМС

05.06.2018

№ 01-33/1653

Про  вимоги ст..62 ЗУ «Про запобігання корупції»

  1.  

Лист на структурні підрозділи

09.07.2018

№ 01-33/1964

Про додаткові заходи фінансового контролю

  1.  

Лист на структурні підрозділи

12.07.2018

№ 01-33/2020

Про обмеження отримання подарунків

  1.  

Лист на структурні підрозділи

13.07.2018

№01-33/2042

Про пам’ятку щодо обмеження отримання подарунків

  1.  

Лист на структурні підрозділи 

13.07.2018

№ 01-33/2043

Про онлайн-курс «Конфлікт інтересів: треба знати!»

  1.  

Лист  на структурні підрозділи 

30.11.2018 №01-33/3196

Пам’ятка про заборони та обмеження

 

         Відділом розроблено та надано під підпис у використання в роботі пам¢ятки «Заборони та обмеження для державних службовців», «Подарунки. Бути чи не бути?», «Конфлікт інтересів. Це варто знати».

Всі матеріали антикорупційної тематики (нормативно-правові акти, методичні рекомендації, розпорядчі документи локального значення, гіперпосилання на корисні сайти, навчальне відео тощо) розміщено на веб-сторінці райдержадміністрації у рубриці «Запобігання корупції».

В Лохвицькій райдержадміністрації створено умови для подання повідомлень викривачами: 07.06.2018 р. головою райдержадміністрації затверджено Порядок роботи з повідомленнями про порушення вимог  Закону України «Про запобігання корупції» в Лохвицькій районній державній адміністрації, яким визначено шляхи подання повідомлень викривачами та інші процедурні моменти (всі матеріали даної тематики та відповідно до вимог Закону України «Про запобігання корупції», в т.ч. прямий вхід на електронну пошту, роз¢яснення прав тощо розміщено на веб-сторінці райдержадміністрації у рубриці «Запобігання корупції»). Повідомлення від викривачів не надходили, викривачі не зверталися.

Сформовано та розміщено в адміністративній будівлі райдержадміністрації інформаційні стенди «Декларування», «Конфлікт інтересів».

Із державними службовцями систематично проводиться робота щодо прямого інформування їх (під підпис в окремих реєстрах) відносно встановлених заборон, обмежень та обов’язків в частині дотримання вимог Закону України «Про запобігання корупції». Так, розроблено та впроваджено в роботу бланки ознайомлення суб'єктів декларування із вимогами статей 45  та 52 Закону України «Про запобігання корупції» (щодо змісту обов¢язків суб¢єктів декларування подати е-декларацію, повідомлення про суттєві зміни/відкриття валютного рахунка).

          До 01 квітня мали подати декларації 80 суб’єктів декларування,  своєчасно подано всі декларації, а саме:

74 особи – з числа працюючих (подано 100%);

6 осіб – з числа звільнених у 2017 році (подано 100%).

          Крім того, 13 березня 2018 року звільнився 1 держслужбовець, який вчасно подав декларації за 2017 рік та за 2018 рік (на дату звільнення).

           Також 9 осіб  подали декларації як кандидати на посади державної служби, 9 осіб - безпосередньо перед призначенням на посади державної служби, 4 особи – при звільненні (за відповідний проміжок 2018 року).

         Факт подання декларацій відповідними суб¢єктами перевіряється відділом організаційної роботи та управління персоналом апарату райдержадміністрації, про що складаються відповідні акти (за формою, розробленою відділом).

Забезпечено функціонування, ведення та своєчасне оновлення веб – сторінки райдержадміністрації, а також доступ громадськості для ознайомлення та обговорення місцевих програм та проектів нормативно-правових актів шляхом їх розміщення на офіційному веб-сайті райдержадміністрації.

Доступ громадськості до інформації про діяльність  райдержадміністрації забезпечено через:

- безпосередній контакт (звернення та запити на інформацію);

- веб-сторінку райдержадміністрації (рубрики «Новини» та «Анонси»);

- портал  i.Gov.ua;

- Єдиний державний веб-портал адміністративних послуг.

Інформація щодо місцевих бюджетів та їх виконання щомісяця розміщується на офіційній веб-сторінці райдержадміністрації (http://lohvica.adm-pl.gov.ua/) – вкладка «Діяльність райдержадміністрації» (наприклад, рубрики «Бюджетна прозорість», «Публічні закупівлі», «Соціально-економічний розвиток»).

Звернень на предмет зловживань службовим становищем, вчинення корупційних та економічних правопорушень посадовими особами до райдержадміністрації не надходило.

          Забезпечено роботу щодо  прозорості процедур закупівель товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти, зокрема, в частині оприлюднення даних згідно з законом на e-data, офіційній веб-сторінці райдержадміністрації (вкладка «Державні закупівлі»), використанням системи ProZorro.

Забезпечено якісний добір та розстановку кадрів на засадах неупередженого конкурсного відбору. Протягом звітного періоду проведено 9 конкурсів, учасниками яких стали 11 осіб. Інформація щодо всіх етапів конкурсу, його учасників, результатів конкурсу розміщена на офіційному сайті райдержадміністрації та на сайті Національного агентства з питань державної служби.

Відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації», статті 23 Закону України «Про запобігання корупції», пункту 6 Порядку передачі дарунків, одержаних як подарунки державі, Автономній Республіці Крим, територіальній громаді, державним або комунальним установам чи організаціям, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року № 1195 (зі змінами) в райдержадміністрації створено комісію з питань оцінки вартості, вирішення питання щодо можливості використання, місця та строку зберігання дарунка, одержаного уповноваженою особою як подарунка Лохвицькій районній державній адміністрації (розпорядження голови райдержадміністрації від 16.07.2018 № 7-аг).

 

 

 

 

 

 

 

Звіт за 2017 рік

 

Розпорядженням голови райдержадміністрації №23-АГ від 29 червня 2017 року затверджено Антикорупційну програму райдержадміністрації на 2017 рік, визначено квартальну періодичність проведення моніторингу її реалізації та відповідальних виконавців за окремі напрями її реалізації.

Питання антикорупційного спрямування  є предметом постійного розгляду в райдержадміністрації, зокрема: на засіданнях колегії райдержадміністрації (наприклад, 28 лютого), нарадах у голови райдержадміністрації (наприклад, 29 травня, 21 серпня, 19 грудня), оперативно-розпорядчих нарадах у заступників голови райдержадміністрації (наприклад, 23 січня, 21 квітня, 26 липня, 12 жовтня), внутрішніх нарадах та заходах в структурних підрозділах райдержадміністрації, галузевих семінарах та навчаннях.

В Лохвицькій райдержадміністрації до 01 квітня 2017 року повинні були подати декларації різних типів 91 суб’єкт. Декларації подали всі суб’єкти та своєчасно. Найперша декларація за 2016 рік була подана 29 січня 2017 року, остання – 29 березня 2017 року.

Протягом 2017 року додатково 4 суб’єкти мали подати декларацію перед звільненням (подано своєчасно) та 4 кандидати на посади державних службовців    (подано своєчасно).

Підсумки      роботи        щодо       своєчасності    та   повноти      подання е-декларацій було розглянуто на нараді у голови райдержадміністрації 29 травня 2017 року.

Випадків притягнення до відповідальності за порушення антикорупційного законодавства не було.

Державні службовці райдержадміністрації письмово ознайомлені із загальними правилами етичної поведінки державних службовців, у т.ч. щодо політичної нейтральності, неупередженості, компетентності та ефективності, а також із необхідністю повідомляти Національне агентство з питань запобігання корупції про суттєві зміни у майновому стані та про відкриття валютного рахунка в установі банку-нерезидента.

Забезпечено функціонування, ведення та своєчасне оновлення веб - сторінки, а також доступ громадськості для ознайомлення та обговорення місцевих програм та проектів нормативно-правових актів шляхом їх розміщення на офіційному сайті райдержадміністрації.

Доступ громадськості до інформації про діяльність  райдержадміністрації забезпечено через:

- безпосередній контакт (звернення та запити на інформацію);

- веб-сторінку райдержадміністрації (рубрики «Новини» та «Анонси»);

- портал  i.Gov.ua.

Забезпечено якісний добір та розстановку кадрів на засадах неупередженого конкурсного відбору. Протягом року проведено 10 конкурсів, учасниками яких стали 12 осіб. Інформація щодо всіх етапів конкурсу, його учасників розміщена на офіційному сайті райдержадміністрації та на сайті Національного агентства з питань державної служби.

         На виконання Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури у березні 2017 року відбулася конкурсна процедура відбору на посаду керівників закладів культури.

Всі роботи  і  послуги за державні  кошти   здійснюються лише після проведення  тендерів  та електронної  системи державних  закупівель РгоZогго.

Проведено роботу щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів. Зокрема, розроблено пам’ятки щодо попередження конфлікту інтересів (для членів конкурсної комісії та окремо  для посадових осіб, які займають керівні посади в райдержадміністрації).

На сайті райдержадміністрації створено рубрику «Запобігання корупції», де з-поміж іншого розміщено довідкові та методичні матеріали антикорупційного характеру, а саме:

- Методичні рекомендації щодо подання декларацій в електронному вигляді;

- Методичні рекомендації з питань запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняних до них осіб;

- Методичні рекомендації щодо передачі в управління підприємств та/або корпоративних прав  з метою запобігання конфлікту інтересів тощо.

Інформація щодо місцевих бюджетів та їх виконання щомісяця розміщується на офіційній веб-сторінці райдержадміністрації (http://lohvica.adm-pl.gov.ua/) – вкладка «Діяльність райдержадміністрації» (наприклад, рубрики «Бюджетна прозорість», «Державні закупівлі», «Соціально-економічний розвиток»).

Звернень на предмет зловживань службовим становищем, вчинення корупційних та економічних правопорушень посадовими особами до райдержадміністрації не надходило.

          Протягом 2017 року в Полтавському обласному центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій підвищили кваліфікацію 15 осіб з числа працівників райдержадміністрації.

           Забезпечено роботу щодо  прозорості процедур закупівель товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти, зокрема, в частині оприлюднення даних згідно з законом на e-data, офіційній веб-сторінці райдержадміністрації (вкладка «Державні закупівлі»), використанням системи ProZorro.

 

 

Наверх ↑