Увага! Заходи безпеки під час користування банківськими продуктами.

Версія для друкуВерсія для друку

Ніколи не надавайте інформацію про свої картки третім особам, навіть якщо вони звертаються до Вас нібито від імені банку.

Банк не телефонує й не надсилає повідомлень, щоб попросити клієнтів зазначити номер банківської картки, строк її дії, PIN-код або CVV2/CVC2-код картки, пароль до Інтернет-банку чи паролі, що надходять в SMS-повідомленнях.

Окрім банкоматів, терміналів самообслуговування та POS-терміналів, запитати PIN-код Вашої картки може тільки система Інтернет-банку. Банк ніколи не просить продиктувати паролі чи коди або переслати їх у повідомленні куди-небудь!

Якщо Ви зателефонували до банку, співробітник може уточнити дівоче прізвище Вашої матері або інше кодове слово, проте співробітники банку не телефонують клієнтам для уточнення цієї інформації.

Для отримання переказу на картку за продаж товару (через OLX чи Aukro) необхідно зазначити лише номер картки. Вимоги покупця назвати інші дані (CVV2/CVC2-код, строк дії картки, баланс чи тип картки) для переказу грошей на Вашу картку повинні викликати у Вас підозри.

 

Будьте пильні, якщо Вам приходять SMS-повідомлення невідомого авторства з проханням відправити отриманий код або дивний набір команд на інший номер.

Швидше за все, це шахрайство. Не розголошуйте зміст отриманого Вами SMS-повідомлення іншим особам. Також не виконуйте на телефоні операцій, суті яких Ви не знаєте. Шахраї можуть обманом змусити Вас налаштувати переадресацію викликів та SMS-повідомлень з Вашого номера на чужий. Таким чином, адресовані Вам SMS-повідомлення чи дзвінки від банку будуть надходити шахраям, які зможуть використати їх для доступу до Ваших рахунків.

 

Під час оплати покупок в Інтернеті будьте обережні й не розголошуйте особисті дані

Під час оплати покупок в Інтернеті необхідно зазначати тільки номер картки, строк дії та CVV2/CVC2-код. З метою безпеки ніколи не передавайте код CVV2/CVC2 Вашої картки стороннім особам!

Якщо Ви часто здійснюєте купівлі в мережі Інтернет, відкрийте спеціальну Інтернет-картку. Так Ви максимально захищаєте свою основну картку, адже її номер та інші реквізити ніде не зазначаються.

Завжди звертайте увагу на інтерфейс сайту для оплати — будь-яка зміна кольорової гами та шрифту, наявність орфографічних помилок має викликати підозри.

Якщо Вас просять назвати дату та рік народження, дівоче прізвище матері та інші особисті дані або набрати різні комбінації цифр на телефоні, то Ви маєте справу з шахраєм. Будьте обережні, тому що в разі переказу грошей шахраєві їх може бути повернуто лише за рішенням суду. Якщо у Вас є сумніви, чи надсилати передоплату за товар, радимо перевіряти дані продавця в Інтернеті (за номером картки або телефоном) на спеціалізованих форумах.

 

Використовуйте надійні паролі і нікому їх не передавайте

Надійний пароль — це такий пароль, який важко вгадати, але легко запам’ятати:

використовуйте складні паролі не коротше 8 символів, що складаються з літер (великих і малих), цифр і спеціальних символів (@, #, $, &, *, % тощо), які ви зможете запам’ятати, не записуючи;

не використовуйте пароль, що включає особисту інформацію, яку легко впізнати (ім’я, прізвище, дату народження, номер телефону, номер автомобіля, адресу, імена домашніх тварин, імена близьких родичів тощо);

не використовуйте як пароль один і той же повторюваний символ або повторювану комбінацію з кількох символів (наприклад: ZZZZZZZZ, abcabcabc, 111222333 тощо);

не використовуйте як пароль комбінацію символів, що набираються в закономірному порядку на клавіатурі (наприклад: 12345678 або qwertyui тощо).

Ніколи нікому не повідомляйте свої паролі!

 

Будьте завжди на зв’язку з банком

Якщо Ви помітили підозрілі повідомлення чи у Вас виникли складнощі з проведенням операції по карті, повідомте про це будь-яким способом працівників банку.

Наверх ↑